Snowman Season



Goedemorgen! Vandaag een kaartje op mijn blog voor de 52 weeks to Christmas challenge. Deze keer een challenge met meerdere vouwen in de kaart. 
Ik maakte het onderstaande kaartje voor deze challenge. Ik gebruikte het DP Art Floral, eigenlijk bloemen/voorjaarspapier en geen kerstpapier maar ik vond het blauwe wel toepasselijk! 
In de cirkel heb ik de te leuke sneeuwpop gestempeld, dit blijft voor mij echt een favoriet the snowman Season. Dit was m’n eerste stempelset! Achter de cirkel voegde ik nog een cirkel toe van dp uit the ice Cream corner. Het fine art ribbon lint op de achtergrond nog toegevoegd. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Pool party en Smoky Slate, Op de binnenkant heb ik nog de tekst Merry Christmas gestempeld uit dezelfde set als de sneeuwpop. Ik ben benieuwd naar jullie kerstkaartjes! 


Reacties

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk met dat lint er zo onder.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat een leuk papier en de cirkel met met de leuke sneeuwpop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Elise.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Leuk om papier te gebruiken dat geen kerstpapier is. Het lint er achter is een mooie toevoeging.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kerstkaartje heb je voor de uitdaging gemaakt Elise..zo mooi in deze zachte kleurtjes DP..en het lintje achter het rondje( met een schattig sneeuwpopje erop) is ook een mooi detail...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke kaart in mooie zachte tintjes, Elise!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC! Succes!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk met dat lint er zo onderdoor gevouwen Elise. Een mooie kerstkaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is het Elise, heb hem in het echt even gezien...hele leuke vrolijke kerstkaart!!
    Gezellig dat je meedoet vandaag met de uitdaging meerdere vouwen op je kaart!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik jou is het weer gelukt deze week.
    En wat een beauty weer, héél mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt voor dit lief kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi in deze zachte tinten !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tof dat je meedoet aan onze meer-dan-één-vouwchallenge! mooi met de cirkel met de sneeuwpop, en dat blauwe papier is prachtig!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten