Fijne verjaardag! #ctd640

 

Goedemorgen! Vandaag een verjaardagskaartje op mijn blog. Afgelopen weekend heb ik dit kaartje heerlijk gemaakt in onze overkapping in de tuin. Wat een heerlijk weer was het! 

Het kaartje maakte ik aan de hand van de challenge van The color throwdown. De kleuren die gebruikt moesten worden, groen, koraal en roze. 

Als basis voor het kaartje gebruikte ik cardstock Whisper white. Dit bewerkte ik met de blending brushes in de kleuren Pear Pizzazz en Calypso Coral. Ik voegde een rechthoek toe met een stiksteekje en de bloemen stempelde ik in de drie verschillende kleuren; Pear Pizzazz, Calypso Coral en Petal Pink. Als laatste voegde ik nog de tekst toe; een fijne verjaardag. 

Ik wens jullie allemaal een fine dag! 

Reacties

  1. Wat een leuk kaartje met de mooie bloemenrand Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Elise.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met de bloemenrand, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is dit geworden. Mooie kleurtjes en die bloemen zijn ook zo leuk. Het was bij jullie dit weekend heel ander weer dan hier in het hoge noorden. Nat en koud en buiten zitten was er echt niet bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke bloemenrand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje! Mooie kleurtjes. En helemaal fijn dat je het buiten hebt kunnen maken. Wat zijn we toe aan mooi weer hè.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje!! Toffe kleuren.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig is je kaartje Elise, heel mooi die bloemen erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful! Thank you for joining us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi dat er zoveel diepte in de kaart zit, doordat je foam gebruikt hebt om het rechthoek, de tekst en de bloemen op de kaart te maken.
    Je zou het rechthoek nog met een embossing folder kunnen bewerken (Maar of het dan zo mooi CAS blijft weet ik niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje, heel leuk gemaakt met al die bloemetjes op een rij!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart . Leuke bloemen erop gezet i deze mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten