Hoera Mia is geboren!

Goedemorgen! Vandaag een geboortekaartje op mijn blog. We kregen namelijk bericht uit Oostenrijk dat Mia geboren is! Het eerste kindje van kennissen van ons. 

Het leek mij weer eens leuk om een kaartje te maken met meerdere vouwen. Het was wel even een werkje.. Ik wilde het kaartje graag persoonlijk maken en daarom heb ik haar naam toegevoegd op het kaartje. Ik gebruikte het schattige konijntje van Marianne design met een hartjes ballon in haar hand. Op de achtergrond heb ik nog wolken toegevoegd van wattenschijfjes en nog een paar kleine bloemetjes. 

Het kaartje is nu onderweg naar Oostenrijk, ik ben benieuwd wat ze van het kaartje vinden. Ik wens jullie een hele fijne dag! Ik ga vandaag nog een dag werken en morgen lekker een dag vrij.



Reacties

  1. Schattig kaartje!!!
    De wolkjes hebben het wat zachts, wat aaibaars, wat voor een geboorte kaartje heel erg leuk is vind ik.
    De kleurtjes zijn lief en de naam maakt het persoonlijk. Doe ik ook vaak op het kaartje verwerken, want dat is toch iets wat de ouders met héél veel zorg hebben uitgezocht.
    Fijne, vrije dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superschattig kaartje leuke dp papertjes en de zachte wolkjes met het konijntje in de hoofdrol
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje met dit leuke model de 2 soorten dp pasten perfect bij elkaar en de naam van de baby maakt het perssonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje Elise.....zo leuk gedaan met het schattige konijntje en ook de naam is mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk schattig babykaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje voor Mia (mooi lettertype trouwens) met dat schattige konijntje. De wolken van wattenschijfjes zijn ook tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattig kaartje voor kleine Mia.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een lief kaartje geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje voor de geboorte van Mia.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enig kaartje heb je gemaakt voor Mia in Oostenrijk. Ze zullen wel opkijken daar. Heel leuk ok met meerdere vouwen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten