Have a Merry little Christmas #52wtc

 

Goedemorgen! 

Vandaag weer een kerstkaartje, want het is weer kerstkaartjesdonderdag. Dit keer ben ik aan de slag gegaan met het DP Trimming the town. De basis van het kaartje is Misty Moonlight en daarboven zit nog cardstock Whisper White bewerkt met de blending brushes. De rest heb ik eigenlijk allemaal uit het DP gesneden en geknipt. Zelfs de leuke tekst bovenin komt uit het dp. Ik ben benieuwd naar jullie kaartjes! Ik ga nog een dagje werken en dan heb ik lekker weekend. Ik wens jullie ook een hele fijne dag toe! 

Reacties

  1. Een mooie kaart met leuke boompjes en die bergen op de achtergrond!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje leuk hoe je alles hebt gecombineerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer een hele leuke kerstkaart Elise...
    Het papier blijft zo leuk!!
    je blending brushes zijn ook een goede aanschaf geweest he...
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe kaart! Helemaal mijn ding.
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerst kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie sfeervolle kerstkaart Elise. Leuk om te lezen dat je haast alles uit dessin-papier hebt gesneden / geknipt. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en fijn weekend vast.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, fijne kleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer leuk gedaan, Elise! Zulke mooie afbeeldingen in dat dp! Mooie kaart.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart heb je gemaakt! Werk ze vandaag!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Elise....wat leuk gedaan met het huisje en de boompjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk en gezellig kaartje Elise. Handig als de tekst uit het DP gesneden kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk je kaartje, en vind ik ook weleens fijn tekst uit het dsp.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig winter tafereeltje op je kaart. Een heel leuk geheel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kompleet weer.
    Het is een moderne kaart, vind ik.
    Leuk zo'n huisje, ik zou daar zo in gaan wonen. 😊.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk in deze kleuren !!!
    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten