Gefeliciteerd opa & oma!


Goedemorgen! Gisteren zagen jullie een geboortekaartje op mijn blog. Ik wilde voor de kersverse opa en oma ook een leuk kaartje maken. Dat is het bovenstaande kaartje geworden. 

Ik heb de koala's van Marianne Design gebruikt, ze blijven schattig vind ik. Het design papier is het te leuke 'Ice cream corner'. Dit heb ik verwerkt in rechthoeken en in een cirkel met stiksteekjes. De cirkel onder de koala's is bewerkt met de Forever fern embossing folder. Ik had geen boom in de collectie, dus ik heb zelf een boom gecreëerd haha ;). De letters heb ik uitgestanst en opa und oma van gemaakt, want ook dit kaartje gaat weer onderweg naar Oostenrijk. 
Vandaag een dagje vrij. Nog geen idee eerlijk gezegd wat te doen, maar dat komt best goed! Hebben jullie voor vandaag nog iets gepland staan? Ik wens jullie in ieder geval een fijne dag!

Reacties

  1. Wat een super schattig kaartje is dit, Elise.
    Jij ook een fijne koningsdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje! Jij ook een fijne dag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje .
    Fijne dag gewenst
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor de opa en oma heb je een schattig kaartje gemaakt met de koala Elise!
    Groetjes en een fijne Koningsdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is een schattig kaartje geworden met de leuke koala
    ik ga lekker aan de knutsel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat een schattig kaartje voor de grootouders! Heel leuk gedaan! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart voor de trotse opa en oma. Leuk met de koala en de mooie papiertjes.
    Wij hebben vandaag ruim 50 kilometer gefietst dus onze Koningsdag goed besteed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, deze is ook al zo leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Elise.

    Daar zijn de grootouders vast blij mee

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk kaartje, geweldig je eigen gekweekte boom!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten