Fijne verjaardag! #ctd636

 


Goedemorgen! Ik heb gisteren weer eens een middagje kaartjes gemaakt. Het was al even geleden dat ik echt een hele middag kaartjes maakte, dus dit was heerlijk! Het bovenste kaartje is er eentje van, de andere komen deze week op mijn blog. 

Het bovenste kaartje maakte ik aan de hand van de kleuren challenge van The color Throwdown. Het onderstaande kleurenpallet was deze keer de challenge. 
Als basis voor het kaartje gebruikte ik cardstock; Poppy Parade. Daar voegde ik het te leuke Art Gallery dp aan toe in 3 stroken. Uit de set Pretty Perennials draaide ik in cardstock Whisper White de takjes uit. Een rechthoek met stiksteekje daar stempelde ik in Blushing Bride 'Fijne verjaardag' op, deze tekst komt uit de stempelset een kaartje van mij. Achter het label gebruikte ik nog een stukje lint.

Hopelijk hebben jullie tot nu toe een fijn paasweekend. Ik denk dat vandaag ook een knutseldagje wordt, want naar buiten met deze regen/sneeuw is ook niet zo veel.. Hier knispert lekker de Woodwick kaars, ik ben namelijk vanochtend vroeg al begonnen om de rollade voor vanavond te braden. Dus dat wordt vast lekker.. Ik wens jullie een hele fijne paasmaandag toe! 



Reacties

  1. wat een mooi kaartje leuk hoe je challenges hebt gecombineerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creatie Elise.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart! Ik zit ook lekker te kleuren nu, zo fijn! Geniet van de rollade vanavond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt Elise.
    Ik ben ook wel benieuwd naar de rest!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk vrolijk kaartje Elise, je springt bij ons niet meer omhoog in de blogrol aan de zijkant...daar staat nog steeds je kerstkaartje...
    Dacht neem toch een kijkje, en dan deze vrolijkerd.
    eetsmakelijk voor vanavond!!

    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n knutselmiddag!
    Deze kaart is erg mooi. Ik ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie en warme kaart heb je gemaakt. Wat heerlijk dat je en middag aan de knutsel kon.
    En wat zal het lekker bij jullie geroken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag moet ik weer foto's aanklikken omdat ze niet geloven dat ik geen robot ben...dus maar weer van mijn DTaccount reageren. Zal wel weer snel over zijn.

      Verwijderen
  8. Je kaart is heel mooi in deze toffe kleuren. Toffe layout ook! Hopelijk was de rollade lekker.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Elise, en ja het was heerlijk freubelweer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten