Kerstkaartjes donderdag!

 


Goedemorgen! Het is weer tijd voor kerstkaartjes donderdag. Iedere keer weer leuk om een kaartje te maken voor het blog van 52 weeks to Christmas. 

Dit keer maakte ik eigenlijk weer een CAS kaartje (deze komen veel voor bij mij in de collectie). 

Het kaartje maakte in met de set ‘In the pines’. Daar draaide ik de kerstboom mee uit, super leuk effect toch? De basis van het kaartje is Whisper white. De kerstboom draaide ik uit het ‘natural touch specialty paper’. Het lijkt net een stukje hout vind ik zelf! Ik stempelde nog de tekst ‘klein kerstwensje’ op het kaartje en voegde nog wat Enamel dots toe. Ik wens jullie een hele fijne dag!


Reacties

  1. Heel mooi weer, Elise!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eenvoudig maar prachtig!
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat is je houtpapier gaaf !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je kerstkaartje voor deze donderdag Elise, zo mooi met dat hout structuurpapier en de uitgestanste kerstboom geeft een prachtig effect!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart Elise, leuk met die houtstructuur...
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig kaartje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Elise!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe simpel toch mooi kan zijn! Prachtige kerstkaart.
    Wat een leuk idee om de boom uit te stansen uit dat mooie houtstructuur papier.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje wat leuk dat hout structuur papier leuk idee om de boom eruit te stansen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige Cas kerstkaart mooi boompje uit gestanst op houten achtergrond
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat dacht ik ik meteen, lijkt wel hout.
    Wat een gaaf papier.
    Mooie kaart, ik vind de tekst zo leuk, past goed bij CAS kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi CAS kaartje en inderdaad net een echt plankje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, Elise. Ik dacht dat je echt een laagje hout had gebruikt op je kaart. Mooi effect geeft dit papier. En leuke kerstboom heb je gebruikt!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad net of je met hout aan de slag bent gegaan Elise. Ik vind het een mooie warme kerstkaart geworden.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi CAS kaart Elise.....leuk met de opengewerkte kerstboom!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi papier en dat boompje is ook mooi.
    prachtig cas kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik moest even goed kijken, je papier lijkt wel echt hout. En dan nog die mooie boom erop, prachtig kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige strakke kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wondermooie cas-kaart!
    groetjes
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten