Kerstkaartjes donderdag!



Goedemorgen! Vandaag weer een kerstkaartje voor de 52 weeks to Christmas. Ik zag een tijdje geleden een leuk kaartje voorbij komen bij Wilma van Lets Stamp en besloot voor dit kaartje haar kaartje als inspiratie gebruiken. Een basis van Whisper White, twee stukjes DP op de achtergrond en een label toegevoegd. Op het label heb ik nog een stukje vellum toegevoegd, zodat het label niet zo hard wit is maar juist wat zachter. Een kerstboompje toegevoegd en nog een klein touwtje bovenin. Ik ben benieuwd maar jullie creaties. 

Ik zag dat ik nog een top 3 plaatsje had bij TSOT. Met het onderstaande kaartje! Hele fijne dag!




Reacties

  1. Heel mooi je kaartje gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met het label.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met het kleine kerstboompje!
    Gefeliciteerd met je top kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk dat kleine boompje en het labeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps vergat ik nog gefeliciteerd met je toppertje
      groetjes ellen

      Verwijderen
  5. Leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertje.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje weer en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Elise, leuke kaart met het label er op. En gefeliciteerd met je top3 notering!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je kerstkaartje voor vandaag Elise .mooi strak en leuk met die tag erop
    gefeliciteerd met je toppertje...leuk dat ze zo gewaardeerd worden...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je mooi laten inspireren Elise, het is een mooie kerstkaart geworden. Vellum geeft inderdaad een mooie zachte uitstraling.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en natuurlijk gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan met het label en het vellum Elise....mooi kaartje!
    Gefeliciteerd met je toppertje....die is ook leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, leuk met het label. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk je kaart met het labeltje !!!
    Congrats met je toppertje !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje. Wat een goed idee om vellum op het label te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kerstkaartje, precies in jou stijl. Die tip van het velum ga ik onthouden.
    Gefeliciteerd met je topplaatsje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie lift van de kaart! En gefeliciteerd met je top 3-notering. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje. Het vellum geeft een mooi effect. Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb je een poosje gemist, maar dat ligt aan mij hoor, ik kwam je niet tegen in mijn leeslijst, ik ga eens even in de gaten houden of dat vaker gebeurd.
    Wat een prachtige kaart weer.
    Jij bent echt een kei in het maken van complete kaarten, met toch weinig middelen.
    Gefeliciteerd met het behalen van de top 3, dat is ook een hele mooie kaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart! Mooi gedaan! Fijn weekend, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou ja zeg heb ik hier donderdag een berichtje getypt, staat het er weer niet bij...
    is ook wat moet ik nu overal gaan controleren of het bericht er wel staat....
    ellendige blogger!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart !! En gefeliciteerd met je toppertje!!
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooie kerstkaart, Elise.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten