Happy birthday!

Goedemorgen allemaal, vandaag is schoonmoeders ;) jarig! Ze vindt dat woord altijd vreselijk, omdat ze dan denkt aan zo’n gemene schoonmoeder, maar dat is ze absoluut niet! 

Ik maakte voor haar dit slimlinekaartje met de pretty perennials set. Ik houd echt van deze set.. je kan er zo veel kanten mee op. Het kaartje maakte ik met inspiratie van Paulines papier. Ik gebruikte heerlijke voorjaarskleuren voor dit kaartje namelijk; Whisper White, Calypso Coral, So Saffron, Blushing Bride, Soft Seafoam, Pear Pizzazz & Smoky Slate. De kleine stipjes op de achtergrond komen uit de in the pines set. Ik wens jullie een heel fijn weekend! 

Reacties

  1. Prachtige bloemen kaart voor Annemarie, fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je schoonmoeder. Hahaha snap haar wel hoor, maar gelukkig heb jij een lieve schoonmoeder.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje heb je voor Annemarie gemaakt mooie bloemen heb je gebruikt en andere leuke details en natuurlijk van harte gefeliciteerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gemaakt! Mooie kleuren ook, lekker fleurig.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt een kaartje voor je schoonmoeder..... denk ik.
    Ik ken haar niet persoonlijk, alleen via het blog, maar volgens mij past dit goed bij haar.
    Het is net een bosje bloemen, maar dan ik kaart vorm, leuk hoor.
    En mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart voor schoonmoeder Annemarie gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je voor Annemarie gemaakt Elise!
    Een hele fijne dag vandaag!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Elise, hier je SCHOONmoeder!!!, whaa vreselijk ja dat woord.
    Dit kaartje staat prachtig te stralen ...het is echt een plaatje!!
    Heerlijk met al die voorjaarskleurtjes, nogmaals bedankt!
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje voor je schoonmoeder. Ik las al bij de reacties dat ze het mooi vond.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, gefeliciteerd met je SCHOONmoeder die gelukkig niet gemeen is LOL. Je hebt een mooie fleurige kaart voor haar gemaakt in mooie kleuren Elise.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij is m’n reactie weer foetsie dus opnieuw....
    Ik vind dat je een hele leuke kaart voor je schoonmoeder hebt gemaakt en dat ze hier zeker weten erg blij mee is...Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje voor je schoonmoeder hahahaha... die reactie van haar. Grappig. Ik had een heel lieve leuke schoonmoeder, dus ik heb niet die associaties bij het woord schoonmoeder, gelukkig, want nu ben ik het zelf ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart voor je jarige schoonmoeder, ik las dat ze er blij mee was.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is wel een heel mooi kaartje!! Was je schoonmoeder vast blij mee.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk lentekaartje voor je schoonmoeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, zo lang je geen schoonloeder zegt..... Ik denk ook echt dat je het wel hebt getroffen met je schoonfamilie, heel fijn! En een heel mooie kaart voor Annemarie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart en die set blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten