The Color Throwdown #628

Goedemorgen bloggers! Ik was dit weekend helemaal vergeten foto’s te maken van de kaartjes die ik heb gemaakt.. vandaar dat jullie deze week de foto’s van een andere hoek zien, ik hoop dat de kaartjes deze week een beetje over komen.. 

Het bovenstaande kaartje maakte ik aan de hand van de kleurenchallenge van The Color Throwdown. De kleuren van deze week; geel, paars, roze en mint. Ik gebruikte de kleuren; So saffron, Crushed curry, Mint Macaron, Highland Heather, Blushing Bride & Whisper White. Het bloemetje komt uit de Thoughtful blooms stempelset. Daarnaast gebruikte ik nog een aantal; In Color Enamel Dots.

Heeft het bij jullie ook zo gesneeuwd?! Hier zijn we gisteren wakker geworden in winterwonderland, genieten vind ik dat! We hebben snel wat gegeten en de wintersportspullen opgezocht om lekker ingepakt naar buiten te gaan. Skibroek, ski jas en handschoenen aan en gaan! We zijn een flink stuk gaan lopen & een tussenstop bij een gezellige skihut ;) bij Annemarie beland. 

Ik wens jullie een hele fijne dag! 


Reacties

  1. Mooi kaartje. Ja hier ook mooi wit, super koud, en heuvelachtig geworden in onze achtertuin. Alles is mooi, maar dan heb je het ook gehad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik zag de foto bij Annemarie van jullie, helden! Je kaartje is leuk geworden, geef maar mij de lente en zo kom ik al een beetje in de stemming met je vrolijke bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuke manier om zo een kleuren challenge te maken met de bloemetjes, hier ook sneeuw maar ik blijf lekker binnen bij de kachel geef mij maar de lente en zomer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Elise....maar je vorig kaartje vind ik ook prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart met de kleine bloemetjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeel mooi dit kaartje Elise zo fijntjes met die kleine bloemetjes erop...
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje met al die leuke, gekleurde bloemetjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your little flowers are precious! Great card. Thank you for joining us for this week's Color Throwdown challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart weer, Elise!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben dol op kleine ieniemiene bloemetjes dus verliefd op jouw kaartje.
    Mocht die skihut wel open zijn dan?? ;)
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Komt goed over hoor, deze kaart.
    Ik vergeet dat ook wel eens, foto's nemen, haha, dan loop ik als een kip zonder kop te zoeken naar een goeie plek voor de last minut foto's.
    Als je niet naar de wintersport mag dit jaar, komt de wintersport gewoon bij jou ;-), lekker genieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief leuk vrolijk kaartje....
    Ja jullie waren echte helden door dat barre weer!!!!

    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een schattige kaart! Love it!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten