Knutsel & Kadootjes #ruitjes

Goedemorgen! Dit kaartje maakte ik voor een verjaardag van een man. Ik vind mannenkaarten altijd wel lastig eigenlijk! Met de challenge van knutsel & kadootjes aan de slag, want daar staan ruitjes centraal. 

Ik heb voor dit kaartje als basis whisper white gebruikt en bewerkt met de embossing folder; painted texture. Een klein randje DP; Berry delightful & nog een stukje touw toegevoegd (snail mail twine combo). De tekst stempelde ik in de kleur Misty Moonlight en de tekst komt uit de pretty perennials set. Ik wens jullie een fijne dag! 

Reacties

  1. Prachtige mannenkaart, je embossing folder vind ik geweldig, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en kan perfect voor een man, want dat blijft toch altijd een dingetje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt hoor en zeker met de mooie witte geemboste achtergrond.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht dat je het DP in 2 reepjes had gesneden.
    Toen las ik over het touwtje, dus heb ik de foto even uitvergroot.
    Lastig he, mannen kaarten.
    Je kan ook eens proberen met een klein bedeltje aan het touwtje.
    Of een knoop. Knopen doen het altijd goed op mannenkaartje, vind ik dan he, hihi.
    Maar het is een mooie kaart hoor, niks meer aan toevoegen wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mannenkaarten vind ik ook altijd lastig, maar deze is stoer, wat een mooie structuur embossing mal heb je gebruikt en leuk dat blauwe ruitjes papie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan Elise....mooie embossingfolder heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Ik heb deze embossingfolder ook besteld, vind hem echt prachtig. Mooi in combinatie met het ruitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie embossingfolder gebruikt voor je kaartje. Die maakt er meteen een stoere mannenkaart van.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie CAS mannenkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Mannenkaarten zijn inderdaad best lastig. Maar deze is heel gaaf. Stoere embossingfolder. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten