Kerstkaartjes donderdag!

Goedemorgen! Deze week wat rustiger op mijn blog ik heb namelijk niet zo veel kaartjes gemaakt omdat ik lekker veel buiten ben geweest met het heerlijke winterse weer.. dit gaat nog wat worden straks als het zonnetje weer lekker schijnt.
Het is weer donderdag dus we gaan weer voor een kerstkaartje, die probeer ik er wel in te houden hoor. 

Deze keer maakte ik het kaartje als basis met whisper white cardstock wat ik bewerkte met de embossing folder Painted texture. Ik vind deze EF echt geweldig.. geeft net dat extraatje. Een strook van DP in houtlook & de kransen van Arrange a wreath erbij gepakt. Deze heb ik uitgedraaid in real red & de andere heb ik met de belading brushes bewerkt in de kleur mossy meadow. Door de blending brushes krijg je net een zachtere tint. Als laatste in het midden van de krans nog de tekst Merry Christmas gestempeld. Ik wens jullie allemaal een fijne dag. 


Reacties

  1. Prachtig zoals je de krans hebt bewerkt....heel mooi in dat zachte groen.
    Leuk dat je nog steeds zo trouw meedoet op donderdag...inderdaad zal het moeilijker worden als het mooier weer gaat worden....
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf kaartje mooi de houtlook zo komt de mooie krans goed uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en die krans is heel mooi!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd voor week 7 Elise , super dat je meedoet
    Fijne donderdag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart met de krans.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje! Wij zijn ook lekker veel buiten geweest met het winterse weer!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met deze krans.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de krans. Leuk gemaakt in deze twee kleuren
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje met een prachtige krans erop Elise
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik heb ook echt genoten van de sneeuw en het ijs, dat had voor mij nog wel een weekje mogen duren maar de lente die er aankomt is ook heerlijk.
    Je kaartje vind ik prachtig, ik ben dol op kransen. Mooi de embossing achtergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Elise, ik ben dol op kransen en vind dit een mooi exemplaar. Hij komt leuk uit tegen die houtlook achtergrond.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje met deze leuke krans Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart is dit. De krans is gaaf. Ik hoop dat je tussen het naar buiten gaan tijd overhoudt voor een kaartje straks als het lente is....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje heb je gemaakt Elise!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan. Dat houtstructuur papier geeft de kransen een mooie achtergrond.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Elise. En die embossingfolder is echt mooi ja. Hopelijk vind je straks een balans tussen lekker naar buiten en kaarten maken. Komt vast goed. En anders gewoon in het najaar weer :-D
    Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Elise,

    Mooi en sfeervol, jouw kaartje!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja het was (tussen de regenbuien door) echt heerlijk! Groot gelijk dat je er lekker op uit gaat. En leuk dat je toch ook een mooie kerstkaart hebt gemaakt. Gave embossingfolder inderdaad. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke leuk, Elise, je kerstkaart. Die embossingfolder is inderdaad tof!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ziet er erg mooi uit ! geslaagd kaartje
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi!
    Zou je mij een email kunnen sturen naar syriander@yahoo.com, ik wil je iets vragen. Ik vind geen mail adres op je blog. X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg mooie kaart heb je gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten