Happy birthday

Goedemorgen! Vandaag een verjaardagskaartje op mijn blog. Dit kaartje maakte ik aan de hand van de sketch van Try stampin on tuesday. Er moesten verschillende vormen toegevoegd worden aan de sketch en een Slimline kaartje. & ik zag nog de challenge van clean and simple on sunday met het thema animals. 

Ik ging aan de slag met ouder SU papier Bonanza buddies. Ik knipte de beestjes uit het DP en een strookje aan de achterkant van de kaart. Het papier in het midden is cardstock Whisper White dat ik bewerkte met de blending brushes. Bovenin gebruikte ik de kleur Pumpkin Pie & meer naar onder Crushed Curry. Uit de well written dies komt de tekst; Birthday. Als laatste voegde ik nog wat Ice Cream corner sprinkles toe voor een feestelijk effect. Ik wens jullie een hele fijne dag! Morgen komt er weer een kerstkaartje op mijn blog.



Reacties

  1. Wat een leuk kaartje is dit mooie zonnige kleur, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi zoals je de challenges gecombineerd hebt, het past zo mooi ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke, vrolijke diertjeskaart !
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje in de supervrolijke kleurtjes en schattige diertjes ik heb vandaag ook een slimlinekaart op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan met de sketch, heel knap!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lieflijk kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje heb je volgens de sketch gemaakt Elise.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So fun - I still love these guys! What a great layout they make for our sketch, and love that sunny paper, too! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke uitwerking van de sketch! Helemaal leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a cute card, Elise! I love the Bonanza Buddies animals and how you created the blended background for them. The sprinkles are perfect!!! Thank you for joining us again here at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super leuk Elise. Gave uitwerking van de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten