Global design project #277

 

Hoi bloggers! Hier nog een kaartje van mij op mijn blog. Het kaartje maakte ik van de week bij Annemarie & Merit. De challenge van Global design project erbij en aan de slag. Deze week was het een kleurenchallenge. De kleuren; Blushing Bride, Sahara Sand & Rococo Rose. 

Het was weer een puzzel met deze challenge. Het was eerst de bedoeling dat het een heel ander kaartje zou worden, maar met die versie werd het niets. Dus ik begon weer opnieuw! Ik gebruikte voor dit kaartje de Pretty Perennials set, de Natuurlijk voor Altijd set en een klein stukje DP met kleine bloemetjes. 

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend! Vanochtend hebben we alles 'winter/storm' klaar gemaakt. Het buitenkraantje afgesloten, de olijfboom ingepakt en de auto met antivries. Nu maar afwachten wat we voor weer gaan krijgen, het lijkt er nog wel steeds op dat het vannacht in ieder geval gaat sneeuwen. Vanmiddag heb ik een middagje geknutseld dus maandag komt er weer een kaartje online. Geniet van jullie weekend!

Reacties

  1. Jij bent ook zo lekker aan de knutsel Elise en ja ik begin ook wel eens overnieuw, hihi dan toch niet naar je zin hè, herkenbaar! Het is een heel mooi kaartje met de open gewerkte bladeren en bloemen en de kleuren zijn erg mooi! Ik ben ook benieuwd hoe en wanneer het landschap wit gaat kleuren, wel koud hè bbbbrrrr...
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje in hele mooie kleuren. Leuk nog net dat kleine strookje dp.
    We wachten maar af wat de nacht en morgen ons brengt qua weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is super mooi, de kleuren matchen heel mooi!
    Hopelijk valt het winterweer een beetje mee.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel leuke kaart geworden. Ik denk dat ons dat allemaal weleens overkomt dat het niet lukt en vervolgens en heel andere kaart. Deze kaart is erg mooi. Fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Elise!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat het niet naar je zin is. Maar deze is dan wel heel mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart, Elise! Het is herkenbaar hoor, dat je af en toe opnieuw moet beginnen. Dat overkomt ons allemaal wel eens denk ik. Het resultaat is nu toch zeker prachtig geworden, goed geslaagd.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig.
    Het kleine strookje dp erachter vind ik mooi, dat is net het kleine extraatje wat de kaart heel apart maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuke kleurtjes heb je gebruikt en mooie stansjes
    ik begin ook wel eens op nieuw dan lukt het gewoon niet wat je in gedachte hebt, maar uiteindelijk heb je toch een kaart het zij anders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is heel mooi. En dat hebben we allemaal weleens, of opnieuw of toch proberen er iets van te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje. Fijntjes. En het is zo'n mooie wereld als alles wit is. Veel mensen worden er ook vrolijk van, merkte ik. Morgenvroeg gaan we voor de werkdag begint al naar buiten voor een ommetje....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dit kaartje Elise, zo mooi met dat frame en daar die mooie bloementoef op..
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten