The color throwdown


Goedemorgen! Afgelopen weekend ben ik met de kleuren challenge van The color throwdown aan de slag gegaan. De kleurencombinatie deze keer; roze, grijs & blauw. Ik dacht dat moet lukken! Maar het was moeilijker dan ik dacht. 

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe set Pretty perennials & het nieuwe DP Oh so ombre (nu gratis tijdens de sale a bration periode). Voor de gehele achtergrond gebruikte ik DP. Ik nam een cirkel en voegde daar Happy & birthday aan toe in de kleur smoky slate. Toen was het even puzzelen met de bloemen.. er moest namelijk ook nog blauw in de kaart.  Ik ging met de blending brushes & Misty moonlight aan de slag. Op deze manier worden de kleuren wat zachter. Ik draaide daar de bloemen in uit & ook nog in het wit. En zo voegde ik blauw toe op de kaart. Op het hart van de bloemen nog een ‘In color enamel dots’. & klaar is voor mij het kaartje. Vrij weinig wit he voor mijn doen?! Ik wens jullie een fijne dag. 


Reacties

  1. Mooie kaartje, met hele mooie bloemen erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen op je mooie kaartje en ik vind je kleuren prachtig Elise.
    Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi Elise.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Elise.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk het roze dp papier mooie bloemen heb je gebruikt
    met deze kaart kun je ook meedoen met onze challenge bij creations in pink
    http://creationsinpink.blogspot.com/
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en goed opgelost om bij de bloemen blauw te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje is dit Elise, heel mooi designpapier met die lichtere hoek erin en die mooie cirkel , tekst en bloemetjes maken het tot een schitterend geheel!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi strak kaartje!! Toffe set ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I just love this card! Such a great design! Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles heel mooi gecombineerd, een heel leuk kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was ook wat ik dacht, zo, bijna geen wit deze keer.
    Mooi hoor, kan je vaker doen, het is echt héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! Thanks so much for sharing with us at the Color Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten