Let it Snow! #gastdesigner


Goedemorgen! Jaa ik mocht Gastdesigner zijn voor de nieuwe challenge van Mijn Hobbyhonk, wat is dat gaaf! De nieuwe challenge start vandaag, met het thema Paperpiecing. Hierboven zien jullie mijn kaartje welke ik heb gemaakt voor de challenge. 

Toen ik van Angela het thema doorgestuurd kreeg, wist ik niet eens wat het thema betekende.. Dus op naar de hulptroepen Annemarie & Merit, om te vragen wat Paperpiecing was. En ja hoor met wat hulp hebben we weer wat nieuws geleerd! Ik ging aan de slag met dit te leuke sneeuwpopje van Stampin' Up! (Snowman Season). Toch wel een favorietje hier. Ik stempelde de sneeuwpop in Smoky Slate op een vierkant stukje Whisper White cardstock. Daarna stempelde ik de sjaal van de sneeuwpop op Real Red cardstock, knipte de sjaal uit & voegde deze toe op het kaartje. Onder het vierkant heb ik een stukje DP gebruikt van de Heartwarming hugs serie. Ik stempelde nog let it snow en voegde een paar strassteentjes toe. 

Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?! Ik ben benieuwd naar jullie creaties. 
Fijne dag allemaal!

 

Reacties

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wéér een freubelraadseltje opgelost dankzij je ervaren hulptroepen hihi, leuke kaart Elise!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Elise!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In het begin heb je wel hulp troepen nodig ....weer wat geleerd Elise!
    Je kaartje is keileuk geworden!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super leuk geworden Elise!!!
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke techniek met een leuke kaart als resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leer je nog eens wat! Leuk dat je GD mocht zijn en je kaartje is een schatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig die hulptroepen van jou. Klinkt ook wel ingewikkeld dat paperpiercen als je dat nog nooit hebt gedaan. Het is je goed gelukt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is super geslaagd! Ikzelf vind het een hele leuke techniek. Ga je vast nog vaker doen,geeft een kaartje net iets extra.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten