Kerstkaartjes donderdag!

 

Goedemorgen! Het is weer kerstkaartjes donderdag. Dit jaar eerder beginnen met de kerstkaartjes dan vorig jaar, dus dat moet helemaal goed komen met de kerst. 

Naast dat ik dit kaartje natuurlijk maakte voor 52 weeks to Christmas, ging ik ook aan de slag met de challenge van knutsel & kadootjes. De challenge daar; iets met een C & ik heb zoals jullie kunnen zien een cirkel gebruikt. In dit dp komen de kleuren mossy meadow, pear pizzazz & real red in terug. Ik gebruikte een stukje cardstock in mossy meadow en daar voegde ik de cirkel aah toe. 
De bladeren (Natuurlijk voor Altijd) heb ik in de verschillende kleuren gestempeld en uitgedraaid. Op de cirkel stempelde ik nog; Schitterende feestdagen’.  Deze tekst komt uit de Winterwensen bundle.

Het is bij mijn blogger weer ellende om te reageren bij jullie.. ik krijg echt heel veel foutmeldingen. Als iemand de oplossing heeft, hoor ik graag!

Ik wens jullie een fijne dag!

Reacties

  1. Een prachtig kaartje Elise, en ja nu kun je het hele jaar meedoen en kerstkaartjes maken....
    die ellendige blogger, ik heb geen idee wat de reden zou kunnen zijn, hopen dat het snel verdwijnt...
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Elise.

    Ook hier doet blogger vervelend.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje!
    Hopelijk vind je snel de fout van blogger.
    Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Elise, leuk idee om de blaadjes ook in het rood te stempelen.
    Blogger kan vervelend doen he.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi van kleur.
    jammer dat blogger zo moeilijk doet bij, gelukkig heb ik er zelf geen last van.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Elise.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje, Elise.
    Af en toe is Blogger om te wurgen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk is je kerstkaartje geworden , super
    Gezellig dat je meedoet in week 2 tot de volgende x
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart en die blaadjes vind ik prachtig!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje ik vind die takjes zo mooi leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart!!😁.
    Wat een gezeur toch met Blogger... ik lees het heel veel op dit moment (ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben nog nergens last van)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart, de tekst springt er mooi uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje, prachtig kader er omheen en door de donkere achtergrond springt de tekst cirkel er goed uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Elise...zo mooi gestempeld weer in die prachtige groentinten
    en dan die roze blaadjes springen er echt uit....
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, Elise. Heel stijlvol, zo met die takken rond die cirkel met tekst.
    Jammer dat je niet goed kunt reageren met blogger. Soms maakt het uit op welk apparaat je het doet (laptop, tablet, telefoon), maar ik weet er ook niet veel van.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kaartje en goed gevonden een C van cirkel! Ik vind dat nog een moeilijke uitdaging! Je hebt een mooi en sjiek kaartje gemaakt! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ook een heel vervelende blogger Elise, robotmeldingen, tekst die verdwijnt en waarschuwingen van gevaar etc. Gelukkig kan ik wel je mooie kerstkaart bewonderen.
    Het is weer een plaatje.
    Leuk dat je hier weer bent bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje! Vervelend dat je slecht kan reageren bij blogger. Ik heb er zelf nog geen last van maar ik reageer alleen op mijn computer en niet op telefoon of tablet want dat is een drama.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een prachtige kaart, slim om elke week een kerstkaartje te maken, ik vind dat moedig van je.
    idd leuke challenge iets met een C. ik was er ook al over aan het denken....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart weer Elise! Prachtig van eenvoud en je leuke takjes zijn met de cirkel een mooie blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt er weer iets moois van gemaakt. Leuk met de rode bladeren.
    Geen idee hoe de problemen met blogger te verhelpen zijn. Ik lees het bij veel meer mensen. Ik klop het nog even af......hier geen problemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig je kaart! Ik heb er ook enorm last van vandaag..afwachtend wat ik intyp of het uberhaupt geplaatst kan worden bij iedereen.
    Bij een aantal kan ik echt niks meer, zo erg vind ik dat.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dat weer leuk gedaan Elise....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Elise, ik vind de groene achtergrond mooi, de bloemen en tekst komen zo extra goed uit.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje heb je weer gemaakt. Inderdaad, door regelmatig een kerstkaartje te maken kun je de "kerst stres" voorblijven.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart heb je gemaakt, je achtergrond is een heel mooi groen!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hartstikke leuk kerstkaartje, mooie combi van materialen!
    grtz Colien (52WTC en Knutsels en Kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi, stijlvolle kaart!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart en prachtig van kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten