Hartelijk gefeliciteerd #GDP273

 

Hoi allemaal! Later dan anders een kaartje op mijn blog. Maar vanochtend eerst heerlijk van het weer genoten. Ik ben lekker een flinke ronde gaan wandelen, wat een weertje zeg. Heerlijk dat zonnetje & toch ook de kou. Hieronder zien jullie nog een foto van vanochtend.

Terug naar het kaartje. Bovenstaande kaartje maakte ik afgelopen week bij Annemarie & Merit, we zijn beide aan de slag gegaan met de challenge van Global Design Project #GDP273. Hier zie je het te leuke kaartje dat zij hebben gemaakt.

De challenge was dit keer een kleuren challenge. De kleuren die gebruikt moesten worden; Soft Sea Foam, Petal Pink & Night of Navy. Ik ging aan de slag met een ouder stempelset van Stampin' Up; Painted Harvest. Maar wat een super leuke set is dit je kan er echt heel veel kanten mee op. Ik koos ervoor om de bloem in twee kleuren te stempelen; Petal Pink & Night of Navy. Daarnaast stempelde ik op het kaartje de bladeren in Soft Sea Foam. Ik draaide nog een vierkantje met stiksteek uit en stempelde daar Hartelijk gefeliciteerd op in de kleur Night of Navy. Ik wens jullie een heel fijn weekend!


Reacties

  1. Prachtige Hollandse lucht, super mooie kaart Elise.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je voor de bloemen gebruikt. Gave foto van het Hollandse landschap.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige zaterdag ochtend (dag) vandaag. zelfde gedaan als jij: wandeling gemaakt.
    en wat een mooie kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n ochtendwandeling. Hier ook maar toen was het nog niet licht genoeg voor een foto.
    Mooie kaart heb je weer gemaakt. Gezellig zo met z'n allen aan de knutsel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij toch een mooie kaartjes.
    Ik heb er veel gemist, maar ik heb ze even terug gekeken!!
    Mooie stempel is dit zeg, die bloem.
    Ik hou wel van jouw stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie felicitatiekaart, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Elise.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he zo'n ochtend wandeling.
    Je kaart ziet er top uit.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie bloemenkaart met de mooie kleurtjes, mooie foto
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is een beauty. En met dit soort weer is het zo mooi buiten.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk, he dat mooie weer. Het valt elke keer weer mee. Misschien moeten ze het weerbericht elke keer wat negatiever maken, dan zijn we elke dag blij ;-)
    Je kaart is heel gaaf! Het herhaald stempelen geeft altijd een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om zo na een wandeling nog even een kaart te maken. En wat voor een kaart. Erg mooi! Bloem is echt mooi gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt Elise.
    Ja het was heerlijk buiten.....wij hebben ook al een wandeling gemaakt....dat is genieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart . Mooie foto van je wandeling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is heel goed gelukt met deze kleuren. Het weer nodigt de laatste dagen echt uit om naar buiten te gaan, jij hebt er ook mooie foto's van gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten