Happy Birthday #TGIFC299


Goedemorgen! Van het weekend is mijn Stampin’ Up! bestelling binnen gekomen. Dus ik heb dit weekend heerlijk kaartjes gemaakt met mijn nieuwe spullen & wat is er weer veel leuks.. 
Ik maakte onder andere dit kaartje met de Pretty Perennials set voor de challenge #TGIFC299.

Ik heb de bloemen & stipjes op de achtergrond van het kaartje gestempeld in verschillende kleuren: So Saffron, Calypso Coral, Pool Party & Crumb Cake. Happy heb ik gestempeld in de kleur Pool Party & toegevoegd op een stukje Vellum. Het is eigenlijk een heel simpel kaartje geworden, met lekker vrolijke kleuren. 

Aanstaande woensdag komt er weer een nieuw kaartje online. Dan gaat de nieuwe challenge voor mijn Hobbyhonk online, waar ik gast designer voor mocht zijn.
Ik wens jullie een hele fijne dag! 

Reacties

  1. Heerlijk he die nieuwe spulletjes. Mooi kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met die grappige bloemen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fleurige kaart met je nieuwe spulletjes, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk kaartje, heel leuk gedaan met de stempel en stansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ;leuke vrolijke kaart!!!! wij zijn gisteren ook heerlijk met deze set aan de slag gegaan misschien dat er morgen wat opkomt even kijken of we een goede foto kunnen maken...
    En met het leuke sale-a- bration papier hebben we ook nog een kaart gemaakt....komt vast binnenkort op de blog.
    Werkse he weer vandaag..lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Elise.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in vrolijke kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk vrolijk kaartje in de frisse kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk gedaan met de bloemen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan met die bloemen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. altijd leuk nieuwe spulletjes van SU. leuke kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je met je nieuwe SU spulletjes gemaakt Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk kaartje met deze mooie bloemetjes.
    Heerlijk om je uit te leven met nieuwe spulletjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje met de bloemen. Wat kun je blij worden van een bestelling die binnenkomt he??

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oohh dit een super mooi kaartje Elise, zo mooi gemaakt met je nieuwe Stampin Up spulletjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om met nieuwe spulletjes aan de gang te gaan hè. Je hebt een mooie kaart gemaakt, die bloemen zijn echt gaaf zeg.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf. Deze set is één van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten