Happy birthday! #icecream

Goedemorgen! Vandaag een ijskaartje op mijn blog. Wat een te leuk nieuw papier van SU is dit zeg.. Paars is op een of andere manier nooit echt mijn kleur om een kaartje mee te maken, merk ik. Maar voor de challenge van The color Throwdown met het kleuren thema; paars, creme & zwart ging ik toch aan de slag met paars. Ik vond ook nog de sketch challenge van Try stampin on tuesday en met deze twee challenges ging ik aan de slag.

De achtergrond van het kaartje is DP uit het nieuwe papier Ice cream corner, een stukje cardstock Whisper White & onderin nog een strook van hetzelfde DP. Ik knipte de ijsjes uit het DP en voegde ze toe op de kaart. Ik stempelde in het zwart 'happy birthday' en voegde nog sierdraad & nog discodip toe. Ik wens jullie een fijne dag!


Reacties

  1. Het is een mooie kaart. Ik heb dat ook met sommige kleuren en voordat je het weet ben je ineens meer met die kleuren bezig..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Elise, ik hou juist van paars.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk kan ook paars zijn (al denken wij van niet)....super leuk die ijsjes.
    En die schattige kleine stipjes (die in het geel op Merit haar kaart zaten) zijn ook geweldig.
    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Elise.
    Lekker een ijsje op z'n tijd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Wat leuk zijn die ijsjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje de ijsje zien er lekker uit om in te bijten gebruik ook zelden paars en als ik het al heb in een blokje gebruik de lichtste kleur
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig kaartje. Je krijgt bijna zin in de zomer met die ijsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook niet zo veel met paars. Maar je kaart is erg leuk. Challenges geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtig kaartje Elise, met zo een heerlijke ijsjes erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een winterse kaart met ijsjes, hihi, hoe leuk is dat.
    Mooie kleurtjes, soms moet je jezelf extra uitdagen en als het dan lukt ben je extra bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Elise.
    Dank je, voor je leuke reacties op mijn blog.
    Natuurlijk ben ik ook even bij jou komen spieken, en ik ben fan. Uiteraard ga ik je meteen volgen, want ik wil heel graag op de hoogte blijven van al het leuks dat je maakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart, fijn vooruit kijken naar de zomer met lekkere ijsjes. Ik vind het een leuke combi paars-crème en zwart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik houd ook niet zo van paars maar deze ijsjes zien er toch wel heel lekker uit zo! Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten