Congratulations new home!

 

Goedemorgen, allereerst wens ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond & creatief 2021 toe! Ik kijk uit naar jullie creaties om zo elkaar te kunnen inspireren.

Vandaag een kaartje op mijn blog voor mensen die een nieuw huis gekocht hebben. Het is wel een echt CAS kaartje geworden. De basis van het kaartje is cardstock Whisper White. Ik knipte de huisjes uit het design papier van Trimming the town. Dit DP is eigenlijk kerstpapier, maar ik vond het voor een nieuw huis ook erg leuk.. Deze voegde ik toe op het kaartje en eronder stempelde ik; Congratulations uit een oudere stempelset; Designer Tee.

Als laatste voegde ik nog twee strassteentjes toe aan het kaartje. Voor mij begint de eerste werkdag weer na de vakantie, zin in! Ik wens jullie een fijne dag!

Reacties

  1. Mooie cas kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! En inderdaad lekker clean and simple. Ik ben ook wel van de 'less is more', ik ben niet zo van veel tierelantijntjes op mijn kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen en op naar een beter 2021.
    Een mooi CAS kaartje. Ja hier ook weer de vakantie voorbij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi rustig maar toch sprekend kaartje maakte je Elise.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige caskaart Elise.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de schattige huisjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan zeker heel goed, ondanks dat het kerst papier is, super goed zelfs.
    Wat een mooie kaart weer.
    Werk ze, ook wel weer fijn hè?!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk kaartje!
    En voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Elise! Je ziet niet dat je kerstpapier hebt gebruikt, schattig zijn de huisjes.
    Ik wens je een mooi, liefdevol en gezond 2021.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke CAS kaart heb je gemaakt Elise.
    Ook voor jou de beste wensen en een gezond en creatief 2021.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi nieuw jaar voor jullie! Je start het jaar goed met een leuke CAS kaart, ik vind hem erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtig verhuiskaartje Elise...zo mooi in deze Cas stijl...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten