Best Wishes CAS #196 & #CTD624

Goedemorgen! Wat een heerlijk weekend met het prachtige weer zeg, ik heb genoten ik hoop jullie ook. 

Vandaag een slimline kaartje op mijn blog voor twee challenges. De kleuren voor de kleurenchallenge van The color throwdown & de verdere sketch voor de challenge van CAS met het thema ‘feel better’.

Het kaartje maakte ik met de basis van whisper white cardstock. Ik heb een strook uitgesneden en die in het midden van de kaart vast gemaakt. Daarna heb ik met de stempelset ‘Natuurlijk voor Altijd’ diverse bladeren gestempeld in de kleuren; Soft Suède, Sahara Sand & Canjun Craze. 

Ik haalde de strook weg & stempelde in Canjun Craze de tekst Best Wishes en voegde nog enkele strassteentjes toe. Ik wens jullie een fijne dag!

Reacties

  1. Wat is hij mooi je stempelkaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This card is so elegant and lovely. Thank you for joining us at Color Throwdown this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Elise! Zaterdag was het hier heel erg mistig, maar gisteren volop zon. We hebben heerlijk gewandeld!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie slimline heb je gemaakt met de leuke takjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer Elise, heel mooi gestempeld.. en die witte strook in het midden geeft een prachtig effect..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt zo simpel, maar kom maar eens op het idee!!
    Heel erg mooi vind ik deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje mooie takjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om te stempelen met een witte strook ertussen Elise.....top kaartje!
    Groetjes en een fijne maandag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt dit kaartje! Leuk bedacht met die strook in het midden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In tegenstelling met mijn volle kaartjes maak jij hele mooie CAS kaartjes Elise!
    Heel mooi deze natuurlijke tinten en de witte strook ertussen heel tof!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en stijlvol, ik hou zo van jou stijl... Altijd leuk om hier langs te komen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart! Mooie kleuren gebruikte je. De rode kleur springt er echt uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gestempeld, prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gedaan door er een strook papier op te leggen en dan te gaan stempelen met die mooie kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful design!! I love it! Thanks so much for playing along with us this week at the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje, mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten