Alles Gute!


Goedemorgen! Vandaag een kaartje op mijn blog voor onze Duitse kennis. Eind januari is hij jarig, maar ik heb het kaartje alvast gemaakt want hij heeft nog een reis te gaan. 

De basis van het kaartje is cardstock Shaded Spruce. Daarna maakte ik een achtergrond met verschillende stempels uit de stempelset Gorgeous Grunge. Deze stempelde ik met de kleuren Shaded Spruce & Soft Sea Foam op cardstock Whisper White. Ik draaide een vierkant met stiksteek uit en stempelde daar; 'Alles Gute' op. Met het alfabet Make a Difference kan je alle woorden maken die je maar wilt, super handig als er een kaartje richting Duitsland gaat. En daaronder nog een stukje touw toegevoegd op het kaartje. Ik wens jullie allemaal een fijne dag!


Reacties

  1. Mooie CAS kaart, heel mooi hoe de losse letters een geheel maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je kaart even vergroot en dan zie je de achtergrond pas goed. Heel subtiel en heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, fijntjes gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooie achtergrond heb je gebuikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, en je achtergrond is inderdaad heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat handig zo'n stempelset om zelf een tekst te maken. Tof kaartje geworden!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten