Welkom lieve Lucas



Goedemorgen allemaal! Afgelopen maandag is Lucas geboren, het zoontje van mijn vriendin. Dus maandagavond aan de knutsel om een kaartje voor ze te maken. 

Het kaartje maakte ik met de kleuren, balmy blue, smoky slate, memento black & whisper white. Als basis gebruikte ik het witte cardstock & daarboven het cardstock in Balmy blue. Daarna bewerkte ik Whisper White cardstock met kleine sterretjes uit de ‘Making Christmas bright’ set. Eigenlijk een kerstset maar ik vond het sterretje zo schattig. De tekst stempelde ik met het Make a difference alfabet. Dit was even een gepriegel, want alle letters stempel je 1 voor 1. Daaronder heb ik nog 3 kleine hartjes gestempeld uit een oudere set (you brighten my day) van stampin’ up!. 

Een banner in de kleur balmy blue toegevoegd & daarop de geboortedatum gestempeld. Deze vast gemaakt met nietjes aan de kaart.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Reacties

  1. Wat een lieflijk kaartje. De naam zelf geschreven? Echt erg netjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje zo leuk met de sterretjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief en stoer babykaartje!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart Elise.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Elise,
    Je maakt schattige en hele lieve kaartjes zie ik en kwam er nog niet van je te gaan volgen
    maar ben aangesloten bij de club hoor!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Elise. Zo tof in CAS. En dat is juist zo moeilijk.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, lief kaartje, Elise.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohh, wat een lief kaartje en je kerstkaartjes zien er ook weer toppie uit!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten