Verhuiskaart


Goedemorgen! Hopelijk hebben jullie allemaal fijne kerstdagen gehad. Wij hebben heerlijke dagen gehad. Kerstavond bij mijn ouders thuis met gourmet en cadeautjes & 1e kerstdag bij Arnoud zijn ouders thuis ook met gourmet & spelletjes. Het waren heerlijke dagen, gezelligheid, lekker eten en ook nog eens flink verwend met cadeaus. 

Mijn moeder had nog een verhuiskaartje nodig. Een persoonlijk verhuiskaartje was de vraag met zwart, goud en wit & ook nog een hond erop. Maar een hond heb ik helemaal niet in de knutselcollectie.. Gelukkig zijn daar Annemarie & Merit, want die hebben de hondjes van Marianne design in bezit & zo kon ik toch aan de slag met het kaartje.

Ik wist al snel dat het een slimline kaartje zou gaan worden. Maar toen nog het papier.. Daar kwam ik het Stampin' Up! DP tegen 'Golden honey'. Wat ik prima kon gebruiken voor deze opdracht. Ik hield een randje wit over, daarop een rechthoek van cardstock black, daarna het DP erop met een strepen van zwart en goud en nog een stukje cardstock black. Het huisje heb ik gestanst met de mal van Marianne design en in het goud in het midden toegevoegd op de kaart. Jullie zullen nu wel denken, maar waar is dan die hond... Ja die hond probeerde ik eerst op de voorkant maar dat werd niets.. een wit met bruine hond met zwart en goud het klopte niet vond ik. & ik dacht waarom de hond niet aan de binnenkant! Zoals jullie hieronder kunnen zien. 

Ik wens jullie een hele fijne dag!



Reacties

  1. Prachtige verhuiskaart in deze chique tinten.
    Het hondje leuk aan de binnenkant.
    Ook ik ben volger geworden op je blog.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met dat zwart en goud zo leuk dat hondje aan de binnenkant fijn toch hè dat zij het allemaal hebben, zo kun je lekker uitwisselen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je al een tijdje en wat maak je leuke kaarten! Ik vind je stijl erg leuk, de eenvoud ligt me wel.
    Handig hè, iemand dichtbij om materiaal mee uit te wisselen? Ik heb dat met een collega, en het breidt echt je mogelijkheden uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Elise, toch een leuke verrassing die hond aan de binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is het geworden, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze verhuiskaart in deze chique tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Leuk het gouden huis. Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad met de feestdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk opgelost met die hond aan de binnenkant.
    Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gave kaart, en past je hond niet qua kleur gaat hij/zij gewoon aan de binnenkant..prima opgelost...(leuke hond heb je in elkaar gefrutseld..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, ziet er wel een beetje stijlvol uit met het goud. Slim opgelost door de hond aan de binnenkant te verwerken. Fijn dat jullie gezellige dagen hebben gehad.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is echt geslaagd, wat mooi geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan. Goud en zwart is altijd zo chique. Fijn dat Annemarie en Merit zoveel MD spullen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke verhuiskaart Elise, erg mooi zo met de hond aan de binnenkant.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Elise!! Dat goud spetterd er gewoon vanaf. Fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad.
    Fijne laatste week van dit jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie verhuiskaart, het goud spat er gewoon vanaf!!
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten