Try Stampin on tuesday #487


Goedemorgen! Vandaag een kaartje op mijn blog naar aanleiding van de sketch van Try Stampin on Tuesday. Ik ging aan de slag met de onderstaande sketch, maar ik vond het een erg moeilijke sketch. Totdat ik de sketch gebruikte als inspiratie & er zelf mijn eigen draai aan gaf dacht ik hey zo moet het wel lukken. Dus niet helemaal de sketch gevolgd deze keer.. 

Ik maakte het kaartje met ouder DP van Stampin' Up! Dit papier vind ik nog steeds geweldig, maar nu nog maar een paar restjes van over helaas. 

De basis van de kaart is cardstock Real Red. Daarboven een stuk DP met de schattige hoedjes en mutsjes. Ik paktje twee stukjes touw en voegde deze toe aan de kaart. Op cardstock Whisper White stempelde ik met Real Red 'Schitterende feestdagen' uit de Winterwensen bundle. Nog een kleine banner van DP erachter. 

Reacties

  1. Hij is toch goed gelukt! Leuk gedaan hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk dp papier heb je gebruikt en de touwtjes, de sketch verwerken is goed gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje. Goed gelukt.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook zo is het een schitterende kaart Elise.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leuke en vrolijke kaart geworden met al die hoofddeksels en de sketch.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A clever take on our Try Stampin' on Tuesday sketch, Elise! A great way to show off some of your favorite DSP! Thank you for sharing, and have a Beautiful Holiday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh... wat heb je dat creatief opgelost zeg!! leuk met die touwtjes zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig met al die hoedjes/mutsjes!! Vind dat je het weer creatief hebt opgelost met de touwtjes!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je op deze manier een eigen draai aan de sketch hebt gegeven.
    Een heel erg creatieve oplossing heb je bedacht.
    Mooi designpapier heb je gebruikt ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe draai heb je aan de schets gegeven, Elise! Grappig DP heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great take on the sketch, Elise - so clever! That's one of my fave sheets from that DSP, too - love you showing it off, lol. Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem erg leuk! Mooie uitwerking van deze sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten