The color Throwdown #623

Goedemorgen! Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad. Wij hebben afgelopen weekend de kerstkaartjes bezorgd. Ik had er nog een paar op mijn lijstje staan, dus die kaartjes heb ik afgelopen weekend nog gemaakt. Dit kaartje is er 1 van, de overige kaartjes zien jullie later deze week op mijn blog. 

Dit kaartje maakte ik aan de hand van de kleuren challenge van The Color Throwdown #623. Het onderstaande kleurenpallet moest gebruikt worden. Ik heb de SU kleuren Pear Pizzazz, Blushing Bride & Pool party gebruikt. Ik pakte mijn 'In te pines' stempelset en stempelde op de achtergrond de kerstbomen in de verschillende kleuren. Ik draaide uit het Whisper white cardstock nog kerstboompjes uit in een kleiner formaat. Deze kleine kerstbomen voegde ik toe op de gekleurde bomen. Bovenin stempelde ik nog 'klein kerstwensje' uit de Winterwensen bundle in de kleur Pear Pizzazz. 

Ik wens jullie allemaal een fijne maandag! 




Reacties

  1. Hoi
    Erg mooi gemaakt. Mooie kleuren samen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is wel heel mooi gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke boompjes....prachtige uitvoering van de sketch Elise.
    Fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartjes leuk idee om de boompjes er nog een keer op te plakken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart is dit geworden, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart weer! Superleuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk bedacht!! Heel mooi met dat kleurenpalet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke boompjes heb je op deze manier gemaakt. leuk met de kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart met deze mooie boompjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige boompjes op je mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dag, wat een leuke en mooie kaartjes maak je, leuk dat je me bent gaan volgen, hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zeg! Die bomen zijn super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een mooi strak kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig dit kerstkaartje met die mooie kerstbomen erop Elise
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love your Christmas trees! They are so pretty! Thank you so much for playing with us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten