#TGIFC295 - Christmas three

 

Goedemorgen! Mijn moeder vroeg nog of ik voor haar een paar kerstkaartjes wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat dus daar ben ik mee aan de slag gegaan & die zien jullie deze week op mijn blog. Zowel het bovenste als het onderste kaartje heb ik voor haar gemaakt. Ik maakte de bovenstaande kaart in de kleur Real Red en het onderstaande kaartje in de kleur Mossy Meadow. 

Bij beide kaartjes maakte ik gebruik van de dies van 'In the Pines'. Want bij de challenge van #TGIFC295 vroegen ze om kerstbomen op je kaart. Met deze dies kan je de kerstboom leuk uit het papier snijden. Op de achtergrond gebruikte ik bij beide kaartjes het Heartwarming hugs DP van Stamin' Up!. Onder de kerstboom stempelde ik nog de tekst 'schitterende feestdagen' uit de Winterwensen bundle. Nog twee strassteentjes erbij & het kaartje opgehoogd zodat het een verdiept kaartje is. 

Deze week nog 3 daagjes werken & dan heb ik lekker vakantie. Nog even de laatste dingen afronden, heerlijk om na alle drukte vakantie te hebben. Ik wens jullie een fijne dag! 

Reacties

  1. 2 mooie kerstkaartjes in mooie kleuren Elise.
    Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kerstkaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Zo gaat dat hier ook altijd heb je nog een kaartje voor die of die. Ja hoor geen probleem☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 mooie kaartjes met de leuke boompjes, mooie kleurtjes, hier ook af en toe de vraag een kaartje voor die of die geen probleem doe het graag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die leuk Elise, grappig zoals je erdoorheen kijkt...
    Lekker straks vakantie, heerlijk genieten van niks moet alles mag (nou ja alles mag hahaha)..
    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten met die toffe boom.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schitterende kaartje heb je gemaakt Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kerstbomen op je mooie kaartjes. Lekker vooruitzicht om vakantie te hebben. Geniet er van!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaartjes en ja herkenbaar, op het laatste moment nog een vraag voor kerstkaarten...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes en alvast een fijne vakantie! Geniet ervan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een leuke kaart! Mooi hoe je door de takken heen kunt kijken. Dank je wel voor je gave kerstkaart! Hij is vandaag op de mat gevallen en staat nu mooi in de boekenkast te pronken. Dank je wel! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten! Ik vind dat een hele mooie kerstboom die je gebruikt hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten