Sterkte

 


Goedemorgen! Vandaag een sterkte kaartje op mijn blog. Helaas een kaartje wat je ook weleens nodig hebt.. 
De basis van het kaartje maakte ik van cardstock; Crumb Cake. Ik heb de Queen Anne's lace gebruikt voor dit kaartje. Ik heb de bloem gestempeld in twee verschillende kleuren, namelijk: Crumb Cake & Soft Suede. De bloemen heb ik allemaal verschillend gestempeld op het cardstock. Ik heb een touwtje toegevoegd aan het kaartje en daar heb ik de banner op gemaakt. Op de banner heb ik 'Sterkte' gestempeld deze heb ik gemaakt met het alfabet van Make a difference. Ik heb de letters gestempeld in de kleur Soft Suede. 

Reacties

  1. Een stijlvolle kaart heel mooi gestempeld.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt deze sterkte kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart Elise!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi sfeervol kaartje maakte je Elise.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi sterktekaartje. die bloemenstempel vind ik bijzonder mooi, past wel goed voor dergelijke kaartjes.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige condoleancekaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi stijlvol kaartje mooie stempelset heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi met die twee kleuren inkt!
    Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, stijlvolle condoleancekaart heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Elise. En inderdaad die heb je ook nodig. Ik heb er vandaag een gemaakt die ik morgen op ga sturen. En toen meteen bezig met een tweede, want je kunt maar beter wat op voorraad hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stijlvolle condoleance kaart.
    Helaas hebben we deze ook nodig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat touwtje maakt het wat stoerder. En kaartje voor het overlijden van een man, vind ik het.
    Heel mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi in deze kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten