Season's Greetings #kerstkaartjesdonderdag



Goedemorgen! Het is weer kerstkaartjes donderdag #52weekstochristmas. Vandaag een eenvoudig kaartje op mijn blog. 

Voor dit kaartje gebruikte ik de set 'In the pines'. Ik stempelde de bomen in de kleur Mossy Meadow op het Whisper White cardstock. daaroverheen stempelde ik de bomen nogmaals met de kleur Pear Pizzazz. Onder de bomen stempelde ik de tekst 'Season's Greetings' in Pear Pizzazz. 

Ik voegde aan de linkerkant van de kaart een groen lint toe en daarop een strik van touw. 

En ik zie net dat ik heb gewonnen bij de challenge van 52weekstochristmas, met de onderstaande kaart, wat leuk! Super bedankt allemaal! 


Ik wens jullie een hele fijne dag!

Reacties

  1. Reacties
    1. Gefeliciteerd met je winnende kaart bij WTC52 maand challenge.

      Verwijderen
  2. Inderdaad niet al te ingewikkeld, maar wel erg mooi!! Ik houd hier wel van. En gefeliciteerd, je kaartje voor de challenge was ook zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super je kaartje! En gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje Elise, en van harte met je gewonnen prijs bij 52WTC.
    Leuk dat je ook deze week weer meedoet!!

    Liefs Annemarie en MErit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuke boompjes heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je winnende kaartje ik sta ook in de top 3 altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk om te zien dat jij je eigen stijl hebt.
    Gefeliciteerd met je top-3 notering.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtig CAS kerstkaartje Elise...top!!
    en gefeliciteerd met je winnende liftkaartje ook die was super mooi...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Juist zo'n eenvoudige kaart zoals jij het noemt is zo mooi! Ik kan dat niet hoor dus klasse!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer een schitterend kaartje Elise.....je hebt een mooie stijl!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi stijlvol CAS kaartje! En proficiat met je winnende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart Elise. Gefeliciteerd met je eerste plaats :) Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. proficiat !
    en ook nu weer, een hele leuke kaart heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer een prachtige kaart Elise!
    Proficiat met je winnende kaartje!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en gefeliciteerd met winnende kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje en gefelciteerd met je winnende kaartje! Dat kaartje was zo origineel dat ik eigenlijk wel verwacht had dat je zou winnen! Super leuk voor je!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een heel leuke kaart Elise! Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een mooie kaart !!!
    En congrats met je winnende kaart !
    Vergeet je adres niet door te geven !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bizonder mooie kerstkaart Elise en de vorige ook leuk gemaakt
    Gefeliciteerd met je winnende kaart , ben ok je volger geworden
    Fijne avondgroetjes Epie DT52WTC........

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie CAS kaart heb je gemaakt. Wat leuk dat je de challenge gewonnen hebt, gefeliciteerd!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart! Eenvoudig is niet altijd het makkelijkst.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart bij 52 weeks. Leuk he?? Geeft een boost bij mij altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer al zo'n mooi kaartje van jou. Gefeliciteerd met je winnende kaart bij 52WTC. Dat was dan ook echt verdiend.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is erg mooi. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Elise! En gefeliciteerd met je winnende kaartje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lekker strak kaartje! En gefeliciteerd met je winnende kaart! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart heb je weer gemaakt, Elise! En gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kan je emailadres niet vinden op je blog, Elise. Dus ik doe het maar even zo.
    Er ligt hier een kerstkaartje voor je klaar. Zou je je adres willen mailen naar jeanettiemessen@hetnet.nl dan kan het op de post. Groeten, Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten