Schitterende feestdagen!

 


Goedemorgen! & weer een kerstkaartje op mijn blog. Het kaartje heb ik gemaakt met het Heartwarming hugs designer paper. Wat een vrolijk papier is dit, ideaal voor een kerstkaartje, maar kan ook goed voor andere feestelijke kaartjes. 

Ik heb uit alle soorten papier vierkantjes gesneden en deze toegevoegd op de kaart. Daarna heb ik een witte banner gemaakt met daarop 'Schitterende feestdagen'. Deze tekst heb ik gestempeld in Real Red en komt uit de Winterwensen bundle.

Reacties

  1. Superleuk zo met die vierkantjes, mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk gedaan met al die vierkantjes...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat een vrolijk kaartje met de leuke kleurtjes alles past zo mooi bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met al die vierkantjes in dat prachtige papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi papier inderdaad op jouw superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf idee met al die vierkantjes. Mooi patchwork!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit al die vierkantjes op je mooie kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk en ik kan het weten, want hij hangt hier! Ik ga hem zeker een keer na maken, want ik vind het zo gaaf die vierkantjes op deze manier....Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk effect met de vierkantjes op deze manier.
    Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er geweldig leuk uit zo met die vierkantjes Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave layout met die vierkantjes en een echt kerstgevoel door het mooie kerstpapier!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten