Merry Christmas! #GDP269

 


Goedemorgen! Vandaag wat later op de blog dan normaal gesproken. Ik ben vanochtend eerst aan de slag gegaan om een pan heerlijke erwtensoep te maken. Dus ik heb er een ochtendje in de keuken op zitten. Heerlijk vind ik dat op zaterdag lekker op mijn gemak een soepje of iets anders klaar maken voor het weekend. 

Maar ik bedacht me dat ik jullie nog graag het bovenstaande kaartje wilde laten zien. Ik heb dit kaartje namelijk gemaakt aan de hand van de kleuren challenge van Global Design Project. De kleuren die gebruikt moesten worden waren Real Red, Just Jade & Garden Green. Ik vond het eerst wel moeilijk om hier een kaartje bij te verzinnen. Maar ik dacht 'Hey dat zijn wel kerstkleuren!'. & aangezien ik nog een paar kerstkaartjes nodig heb, ben ik voor een kerstkaartje gegaan. Maarja dan nog wel verzinnen welke set je gaat gebruiken.. Ik pakte de 'Natuurlijk voor altijd bundle' van Stampin' Up! erbij. Deze set kan je in mijn ogen echt overal voor gebruiken. 

Ik heb een cirkel gestanst en op de basis van de kaart gelegd. Daar rond heen ben ik de bladeren gaan stempelen in de bovengenoemde kleuren. Toen ik daarmee klaar was heb ik een grotere cirkel gestanst met een stiksteekje. Op deze cirkel heb ik met de 'Make a difference' stempelset 'Merry Christmas' gestempeld in de kleur Just Jade. Nog twee strassteentjes toegevoegd en daarna de cirkel opgehoogd en toegevoegd aan het kaartje. 

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!





Reacties

  1. Prachtige kaart Elise.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Elise, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat klinkt heerlijk Erwtensoep....
    lekker hoor zeker nu het een beetje koud wordt.
    Hier is die "" bjoetie" van een woensdag...pracht kaartje Elise.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch mooi kaartje Elise, geniet van je lekkere soepje.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaart! prachtig.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!! Het strass steentje maakt hem helemaal af!
    Fijn en smakelijk weekend ,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart in mooie kerstkleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gestempeld Elise. Geniet van de erwtensoep.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, en dat zal zeker goed smaken de erwtensoep, het weer is er zeker naar.
    Fijne avond,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt
    Leuk gedaan zo in de stervorm.
    Geniet maar lekker van de erwtensoep, heerlijk ...
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Eet lekker van de erwtensoep!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten