Merry Christmas! #CTD622

Goedemorgen allemaal! We blijven nog even in de kerstkaartjes hoor.. Ik heb ze nu echt bijna allemaal. Straks nog een klus om te verzinnen welke kaartjes ik kan gaan maken, want de kerstkaartjes gaan toch echt bijna op de post!

Dit kaartje maakte ik aan de hand van de kleuren challenge van The color Throwdown. Het onderstaande kleuren pallet moest terug komen in de kaart. Ik heb de kleuren; Real Red, Merry Merlot, Crumb Cake & Kraft gebruikt. De 'Natuurlijk voor altijd' bundle er weer bij gepakt en in de verschillende kleuren de bladeren gestempeld. 

Een stukje craft over het kaartje & daar de banner op met Merry Christmas. 

Ik wens jullie een fijne dag!



Reacties

  1. Prachtig kaartje! Ik hou van kraft.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die takjes toch ook leuk in deze kleuren!!
    hele gave kerstkaart, ja nu gaan we inderdaad weer andere kaarten maken..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartje mooie combinatie.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooi kaartje Elise, je gebruikte mooie kleuren.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooie kleuren in combinatie met het kraft ben benieuwd wat je na de kerst allemaal voor kaartjes gaat maken.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Mooi die kleuren bij het kraftpapier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart Elise. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zo'n mooie kaart !!!
    Het zijn zulke mooie kleuren bij elkaar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer een erg mooie kaart gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren voor die leuke takjes. Een mooie warme kerstkaart Elise.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart, kleuren passen perfect samen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Heel mooi in deze kleuren. En ja, de kerstkaarten zijn bij mij ook al voor de helft geschreven. Deze week de andere helft....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten