Klein kerstwensje #Kerst-mix & #TSOT

 

Goedemorgen! Vandaag weer een kerstkaartje op mijn blog. Deze keer maakte ik het kaartje aan de hand van twee challenges. De Kerst-Mix & de Try Stampin on Tuesday. Bij de challenge van de Kerst-Mix was er deze week een kleurenchallenge. De kleuren Coastal Cabana, Highland Heather & Night of Navy. Ik vond het een moeilijke mix als ik eerlijk ben! Maar hey we gaan gewoon aan de slag. Ik pakte de onderstaande sketch van TSOT erbij en ben aan de slag gegaan.

Voor dit kaartje heb ik de Winterwensen bundle gebruikt. Ik heb de sneeuvlokken uitgedraaid in Coastal Cabana & Night of Navy. Op de achtergrond heb ik 'sneeuw' gestempeld in Highland Heather. 

De tekst 'Klein kerstwensje' heb ik ook gestempeld in Highland Heather. Daarnaast heb ik nog twee stroken toegevoegd op het kaartje eentje van Night of Navy, de andere van Whisper white. Het strookje van Whisper white heb ik met de embossing folder 'Tastefull textile' bewerkt. Daar boven nog een banner toegevoegd 

Reacties

  1. Mooi kaartje met leuke kleurcombinatie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je toch goed gelukt deze sketch uit te werken, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Elise! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de leuke sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooie uitwerking van de sketch Elise, knap gedaan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en de kleurtjes zijn zo prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje de kleurtjes zijn supermooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleuren combinatie is prachtig.
    Mooie uitwerking van de sketch, het klopt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Elise....net als je vorig kaartje....ook prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig CAS kaartje Elise.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kleurencombi en erg leuk gedaan met de sneeuwsterren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So very pretty, Elise - love these bold snowflakes against the white! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje is het geworden met deze sketch en in deze kleuren.
    GRoetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elise, your card is beautiful! Love the textured strip under the banner, and your use of snowflakes for the round elements! Thank you for joining us once again and sharing your talents at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je sterren voor de cirkels hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is 'ie leuk geworden (ik vond de kleurencombi ook lastig hoor...). Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten