Kerstkaartjes donderdag!


Goedemorgen! Yesss kerstkaartjes donderdag! Het is bij mij eigenlijk kerstkaartjes week. Ik was de kaartjes aan het tellen & toen dacht ik nou ik kan er nog wel een paar gebruiken. Het is toch super om een kaartje binnen te krijgen met de feestdagen. 
Dus daar ging ik, nieuwe challenges bij 52 weeks to christmas! & ohjee weer een challenge waarvan ik niet weet of het gaat lukken. Een lift kaartje maken. Maar hey we zijn weer aan de slag gegaan. 
Bovenstaand zien jullie het kaartje dat ik gemaakt heb. Ik vind hem zelf erg leuk geworden (dat zou ik normaal gesproken nooit zeggen, maar bij deze dacht ik echt YESSSS!!). 
Ik heb het kaartje gemaakt met het design papier Trimming the town. Het blauw vind ik een erg mooie kleur Misty Moonlight van Stampin' Up!. Ik heb als basis cardstock Whisper white gebruikt. Daar heb ik twee rechthoeken aan toegevoegd die ik uit het design papier gestanst heb. Ik heb toen twee cirkels met stiksteekjes toegevoegd van cardstock Whisper white. Op de 'voorste' cirkel heb ik het huisje toegevoegd, deze heb ik iets opgehoogd. Daarnaast twee boompjes uit het DP geknipt en toegevoegd. Ook de tekst 'feestgroeten' heb ik uit het DP geknipt. Als laatste heb ik nog strassteentjes toegevoegd. 
Onderstaand zien jullie het kaartje dat ik gelift heb. 

Reacties

  1. Wat een leuke lift heb je gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mag je hier tevreden over zijn Elise want hij is geweldig mooi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi met al dat blauw op wit.
    De groene boompjes springen er dan echt weer uit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag DIK tevreden zijn hoor met je leuke lift kaart..
    Wat een prachtig papier is dit he....
    Gezellig dat je meedoet met de lift uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap dat je dacht van YESS. Hij is super leuk!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel leuk geworden met deze sketch! Daar mag je zeker heel tevreden mee zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en originele lift daar mag je trots op zijn hoor!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi liftkaartje, je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kerstkaart Elise, je hoeft niet aan jezelf te twijfelen hoor, je maakt hele mooie kaartjes...Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een leuke lift gemaakt met je mooie spulletjes Elise. Gave kleuren heb je gecombineerd.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gaaf kaartje Elise.....mooie liftkaart....ik heb hem ook gebruikt vandaag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad een hele leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt jezelf overtroffen met dit kaartje hoor! Een mooi kaartje geworden en mooie kleurtjes zo bij elkaar! Toch wel leuk een nieuwe uitdaging? Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes MArijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke lifkaart. Het frisse groen staat prachtig bij dit mooie blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi je liftkerstkaartje geworden voor deze uitdaging Elise, heel mooi designpapier ervoor gebruikt
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vind ik dit een mooi gelifte kaart, Elise. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart heb je gelift, Elise en terecht dat je er zelf ook trots op bent.
    En goed zeg, dat je een hele kerstkaartenweek hebt, zodat je er straks genoeg hebt.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan me helemaal voorstellen dat je tevreden bent met je kaart. Dat is de ene keer anders dan de andere. Herkenbaar. De kleuren zijn mooi en de sketch is erg goed uitgewerkt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke lift kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kan me voorstellen dat je tevreden was over deze kaart. Echt een hele leuke!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart heb je gemaakt Elise!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke liftkaart, mooie kleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik snap dat je dacht YESSS!! Wat een super leuke kaart is het geworden. Ik zou hem zelf houden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de lift Challenge Elise!
    Hij is prachtig!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. supergeslaagde lift Elise! mooie kleurtjes en papiertjes. Echt top!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten