Hand stamped sentiments!




Goedemorgen! Ook vandaag weer twee kaartjes op mijn blog. Ik heb de kaartjes gemaakt bij Annemarie & Merit afgelopen week. Merit liet de te leuke sketch van Hand stamped sentiments zien & daar ben ik mee aan de slag gegaan. 
Ik heb het prachtige design papier Forever Greenery gebruikt voor de kaartjes. Ik ging eerst met het bovenste kaartje aan de slag & het onderste kaartje kwam eigenlijk tot stand door de 'restjes' uit het bovenste kaartje. 
Ik heb voor beide kaartjes de set love of leaves gebruikt. Bij het bovenste kaartje heb ik Pretty Peacook gebruikt & bij het onderste kaartje Pear Pizzazz. 
Ik heb bij het bovenste kaartje twee vierkanten in elkaar gelegd op het papier en toen uitgestanst, zodat er een kader ontstaat. Dit kader heb ik toegevoegd op cardstock Whisper white. Daarna heb ik een breder touw gebruikt en toegevoegd. Daar bovenop de banner toegevoegd met het prachtige blauwe blad. De tekst 'sterkte' gestempeld en ook toegevoegd.

Het onderstaande kaartje heb ik als basis cardstock Whisper white gebruikt & daar het vierkant wat ik overhad van het bovenstaande kaartje toegevoegd. Daar bovenop een fijn stukje touw toegevoegd. Daar bovenop een banner met het blad & de tekst beterschap toegevoegd.

Reacties

  1. Mooie kaarten! Prachtige kleuren. En zo heb je er meteen weer 2 hele mooie kaarten bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Mooi designpapier heb je gebruikt, de bladeren passen er erg mooi bij.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat jullie zo bij elkaar inspiratie opdoen Elise, jouw kaartjes zijn weer erg mooi geworden, ook gebruikte je mooie kleuren. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig kaartje Elise.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supermooie kaartjes leuk om zo je restjes te verwerken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie warme kleuren en een mooi blad als blikvanger Elise. Ik vind het twee hele mooie kaarten mede door de opbouw. Gaaf dat bredere touw erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes, super mooi! Ik hou zo van jou stijl.
    Ik kom telkens met veel plezier een kijkje nemen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele mooie kaartjes Elise....ook hier mag best wat kleur inzitten toch?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes, dit papier is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee heel mooie en stijlvolle kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Both your cards are lovely! Love the simplicity and how you used the leaves as your focal point. Thanks for joining us at Hand Stamped Sentiments!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten heb je gemaakt Elise, leuk met het touw erop verwerkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn allebei heel mooi! Prachtige kleuren zijn het ook! EN dat blad als blikvanger...en heel mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely CAS cards and a clever take on our challenge - thanks for sharing with us at HSS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the combination of the 2 products. Cute idea. Thanks for playing with us at Hand Stamped Sentiments!

    Robbie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn prachtig. Mooi papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten