Global design project #270

 


Hoi bloggers! Vandaag nog snel even een kaartje op mijn blog, want ik had de te leuke sketch van Global design project online gezien. Alleen deze challenge loopt morgen al af, dus vandaag nog maar even snel het kaartje op mijn blog. 

Aan de hand van de onderstaande sketch maakte ik het kaartje. Voor het kaartje gebruikte ik de basis van Whisper White cardstock. Daar een rechrhoek van het Heartwarming hugs DP en daarboven nog een rechthoek van Mossy Meadow cardstock. Ik stanste een ovaal uit met een stik steekje & stempelde daar de bomen van SU op 'In the Pines'. De bomen stempelde ik eerst met Mossy Meadow & daaroverheen nog met Pear pizzazz. Een glitter lint achter het ovaal. & nog de tekst Merry Christmas gestempeld in Mossy meadow. Ik wens jullie een heel fijn weekend!


Reacties

  1. Wat een mooie, chique kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Elise! Fijntjes met die mooie bomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje met de sketch sjiek hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Elise,leuk papier en mooie boompjes.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met de leuke boompjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Elise, leuk met het ruitjespapier erachter.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n mooie kaart die je laat zien.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Elise....ik vind hem prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten