Feestvarken!


Goedemorgen bloggers! Vandaag een kaartje op mijn blog aan de hand van de sketch van Try stampin on tuesday. Ik heb er een mannen verjaardagskaartje voor gemaakt (vind ik altijd lastig..) 
Het kaartje maakte ik met de nieuwe spulletjes die ik had gewonnen bij de challenge van Mijn Hobbyhonk
Het papier dat ik gebruikt heb is van Paper pad; work hard play hard. Een erg leuk blokje met mooie kleuren voor een mannenkaartje. Ik heb stroken gemaakt uit verschillende kleuren papier. Daarna heb ik een rechthoek uitgestanst met een stiksteekje. Hier heb ik de tekst op gestempeld uit de Woordenschat stempelset van Stampin' Up!. Ik heb ook een tag gebruikt die in het pakket zat, een tag van hout met for you erop. 


Reacties

  1. Mooie kaart is het geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat leuk gecombineerd het streepjes papier met het groene vlak met de tekst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor het feestvarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GREAT take on the sketch, Elise! This is one of my fave sets to work with, and I love your stripey papers! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaart is het geworden met dit papier en de leuke tekst.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannenkaartjes, ik vind ze ook vaak lastig. Maar dit is een heel geslaagd exemplaar, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mannenkaart, was eerst wel even aan het zoeken naar het varken maar zie dat dat de tekst is, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elise, I agree that making birthday cards for men is always an extra challenge. Your card with it's stripes looks perfect for any man, though. I often go to Pinterest to get inspired, so you might try that. Thank you for sharing your creativity with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd! Ook ik vind mannenkaarten altijd lastig. Met dit papier is het goed gelukt. Leuk dat je weer meedoet met TSOT! Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten