Thanks!


Goedemorgen! Ik mag al genieten van het weekend. Vandaag op pad voor een kerstboom, daar houd ik van!! 
Heerlijk om een grote boom uit te zoeken, het liefst zet ik hem midden in de woonkamer, maar dat is nou ook niet echt handig natuurlijk... Ik heb de kerst al een beetje in huis gehaald met kaarsjes, lampjes, sneeuw, kerstballen etc. maar dit weekend hopelijk ook een boom. 

Vandaag een bedank kaartje op mijn blog. Dit kaartje heb ik gemaakt aan de hand van de challenge van TGIF. Daar was de onderstaande inspiratie afbeelding te zien. 

De basis van het kaartje is cardstock Whisper White, dat ik heb bewerkt met de embossing folder van Tastefull texture. De kleuren die ik gebruikt heb zijn; Pumpkin pie, Crushed Curry & Crumb Cake. Ik heb eerst een krans gestempeld in Crumb cake en daarna heb ik twee andere kransen uitgestanst eentje in Crushed curry & eentje in Pumpkin pie. Ik heb er een wit uitgestanst boompje bij gedaan uit de in the pines set. En een strik van touw toegevoegd. Aan de rechterkant in Crumb cake 'give thanks' gestempeld. 
En naar jullie, dank jullie wel voor al jullie leuke reacties, het hebben van een blog is echt een feestje! Hele fijne dag allemaal

Reacties

  1. Heel mooi is je kaartje. Geniet van het uitzoeken van je kerstboom gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel mooi kaartje. Succes met uitzoeken en alles gezellig maken in huis.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaartje, Elise.
    En succes met de boom. Hier wordt ie dit weekend ook gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje mooi de takjes in herfstkleur zo springen ze er echt uit
    succes met uitzoeken van je kerstboom
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart.
    Heel veel plezier met het uitzoeken en optuigen van je boom.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige, chique kaart! Veel plezier, heerlijk al die gezelligheid weer in huis! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige kaart Elise!
    Wat een gezellige tijd hè die december maand, veel plezier!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige kaart Elise!
    Wat een gezellige tijd hè die december maand, veel plezier!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige kaart Elise!
    Wat een gezellige tijd hè die december maand, veel plezier!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Elise. Jij hebt al écht een eigen stijl; geweldig!!
    Succes met het uitzoeken van jullie kerstboom.... overal zie je al kerstversiering en soms al kerstbomen staan.... we halen de gezelligheid gewoon een paar weken naar voren 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angela! Haha ja precies, we halen het gewoon naar voren. Heerlijk al die gezelligheid weer in huis

      Verwijderen
  11. Hoi Elise,
    klinkt gezellig om een boom uit te zoeken. Het wordt steeds vroeger donker en wat extra lichtjes in huis staat zo leuk.
    Je kaartje is heel mooi. Dank je wel ook voor de kaart die ik voor mijn verjaardag kreeg. Heel mooi! Het was echt een feestje ze allemaal open te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het GerJanne! Toch weer gezellig een nieuwe boom. Dank je wel! Goed te horen dat het verjaardagskaartje ook is aangekomen, dat geloof ik leuk feestje om ze allemaal open te maken

      Verwijderen
  12. Wat een mooi kaartje met zo'n halve krans, leuk in deze kleurtjes!
    Is het gelukt met je kerstboom? Zal vast weer gezellig voor in huis bij jullie!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart Elise.
    Leuk idee zo de halve krans.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, mooi de krans op het randje en wat een mooie embossing mal.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten