Sneeuwvlokjes


Goedenavond! Een kerstkaartje op deze zaterdagavond. 
Vanaf de bank lekker nog even aan het bloggen. Ik zag vanmiddag namelijk nog een leuke sketch en die loopt morgen af, dus vandaar nog even snel een kaartje op mijn blog. De sketch is van Tuesday Morning Sketches #579, onderstaand zien jullie de sketch, als optie mochten er sneeuwvlokken gebruikt worden. 

Het kaartje is gemaakt met de Winterwensen bundle van Stampin' Up!. De kleur die ik heb gebruik is Mint Macaron. Ik heb de ster uit Whisper White cardstock gestanst en daarna heb ik nog een kleinere ster uit het papier gestanst. Deze heb ik bewerkt met een beetje inkt door de ster te laten 'vallen' in mijn inktpad. Op de achtergrond heb ik een klein stukje Mint Macaron toegevoegd, zodat je dit ook achter de ster ziet. Aan de linkerkant heb ik 3 'reststukjes' Design papier van Stampin' Up! gebruikt en in reepjes naast elkaar geplakt. Onderin heb ik de de tekst gestempeld 'klein kerstwensje' ook deze komt uit de Winterwensen bundle. 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!



Reacties

  1. Leuk gedaan met die grote sneeuwvlok in het middelpunt van je kaart.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes vandaag Elise. Deze vind ik het mooist. Zo te zien hou je ook van SU.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief Ina, dank je wel! Yes SU is wel favoriet hier zelfs demonstratrice.

      Verwijderen
    2. Ja als demo is het wel handig dat je van SU houdt hihi. Heb er ook over nagedacht maar heb het te druk. Gelukkig woont Janneke ( Happy Stampin) bij mij in de buurt.

      Verwijderen
    3. Haha ja precies Ina! Ah wat leuk zeg, dan heb je inderdaad een top voorbeeld in de buurt wonen.

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk hoe jij deze sketch hebt uitgewerkt. Een prachtige sneeuwvlok en wat een leuke tekst. Een fijn weekend verder en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk heb je deze kaart gemaakt Elise! Vind die sneeuwvlok in het midden supermooi!
    En hoe leuk dat je mijn blog gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kerstkaart Elise. Mooie kleuren en wat een leuke tekst. Die ijskristal is echt een blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt. Heel fijntjes! Mooie uitwerking van de sketch!
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje en de kleur is heel mooi! Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je blogbezoek en dat je volger geworden bent.
    Ik ben hier meteen ook eens komen kijken en je gaan volgen.
    Zo kunnen we van elkaar werkjes bekijken en nog wat bijleren.

    Deze kaart is een hele mooie.
    Die sneeuwvlok is een echte blikvanger.
    Super mooi zoals je dit gedaan hebt.
    Je kaart heeft ook een mooie zachte kleur, prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Carla dat je hier ook bent komen kijken. Dank je wel voor je lieve reactie.

      Verwijderen
  9. Super mooi deze kerstkaart met grote kerstster. Leuk gecombineerd met de strookjes links.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de zachte mint kleurtjes wat een gave ster heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met deze prachtige ster.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik vind de ster echt een 'ster' op je kaart.
    Hij heeft echt de hoofdrol.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Elise, en sneeuwvlokjes doen het altijd goed op een kerstkaartje.

    Fijne zondag,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje en wat een mooie kleur papier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer prachtig!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie sneeuwster heb je gebruikt Elise. Leuk dat je de schets van Tuesday Morning Sketches hebt gebruikt. Met mijn DT hoed op wil ik je hiervoor bedanken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Zo mooi hoe je de ster verwerkt hebt op je kaart, zo mooi e fijntjes. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh my this is so PRETTY!!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow! This is beautiful! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card! I love the color!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten