Season's Greetings


Goedemorgen! Yes weer een kerstkaartje op mijn blog. Ik heb van het weekend geteld, maar ik mag nog wel even kerstkaartjes maken. Voor je het weet mogen ze ook al weer op de post.. opschieten nog dus ;). 

Een kaartje voor een tweetal blogs namelijk; De Kerst-Mix, thema: Alles mag! #39 & voor De Clean and simple Challenge #192. 

Ik heb de 'In the Pines' bundle er weer bij gepakt. Daar heb ik de twee kerstboompjes gestempeld in twee kleuren (Mossy Meadow & Pear Pizzazz) & daarna uitgedraaid. Aan de linkerkant heb ik strookjes gesneden uit het Design Papier Heartwarming Hugs. De stempel Season's Greetings komt ook uit de stempelset In the Pines



Reacties

  1. Goedemorgen.
    Jij bent ook vroeg vandaag🙃
    Mooie kaart, heel mooi uitgevoerd, dat CAS.
    De kleuren vind ik ook erg mooi.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Daphne! Ja we hebben weer een werkdagje. Dank je wel!

      Verwijderen
  2. Een prachtig kaartje Elise, wat een leuke boompjes.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je kaart en wat een mooie groen kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Je bent lekker bezig. Ik moet er nog heel wat maken, dus ik ga snel mijn hobbykamer in!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart is dit, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart, heel leuk met de verschillende randjes design papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig kaartje weer! En ik heb hem even opgeslagen. Soms wel handig om snelle kaartje te maken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke boompjes erop ze passen zo mooi bij het dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een MOOIE kaart Elise....hier hou ik van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig CAS kerstkaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kerstkaartje met drie van de kleine strookjes papier en die leuke kerstboompjes erbij!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje. De kleuren zijn zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kerstkaart.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart met die strookjes ! Mooi in groen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtigd kaart Elise! Supermooi al die groentinten... Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is supermooi! Die groentinten bij elkaar en de stempels van de bomen. Heel fijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi met die strookjes papier! Heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart heb je weer gemaakt! Heel leuk gedaan in die groene kleuren! Dennebomen zijn perfect voor winter en Kerst, prachtig!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart en een mooie combi van denk papertape aan de zijkant!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten