Klein kerstwensje sterren


Goedemorgen! Het is alweer maandag & wat gaat het opschieten richting kerst!! Vandaar ook deze week weer veel kerstkaartjes op mijn blog te zien. Voor dit kaartje heb ik Whisper White als achtergrond gebruikt. Het kaartje heb ik gemaakt aan de hand van de kleuren challenge van The color Throwdown #619. De kleuren die gebruikt moesten worden waren Blauw, rood en zilver. Ik heb de Stampin' Up! kleuren gebruikt namelijk; Pool Party & Real Red. Ik heb de sterren uit het cardstock gedraaid twee sterren in elkaar zodat de ene een 'dichte' ster is en de andere een 'open' ster. Het kaartje lag per ongeluk zo in elkaar, maar ik vond het zelf een leuk effect! 

De schattige tekst 'klein kerstwensje' heb ik weer gebruikt uit de Winterwensen bundle gestempeld in Smoky Slate. Achter deze tekst heb ik een klein zilver papier uitgedraaid. Nog twee verschillende strassteentjes gebruikt die ik op het Whisper White geplakt heb. 

Ik probeer bij jullie te reageren op jullie leuke kaartjes maar krijg continue een foutmelding van blogger.. de aanhouder wint! Toch?! 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag!



Reacties

  1. Goedemorgen Elise, zo mooi je kaart hier hou ik van. Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig deze sterretjes...hele leuke kaart!!
    En die blogger is er niet beter op geworden sinds hij is vernieuwd!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart laat je weer zien!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooi strak kerstkaartje Elise.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Elise! Heel mooi de sterren! Blogger heeft nog heel wat foutjes volgens mij na de veranderingen, erg jammer, maar komt vast goed, Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig dat deze kaart per ongeluk in elkaar zat, ik kan mij ook zo voorstellen dat je enorm zit te schuiven met de sterren.
    Ik vind het prachtig, hou van de CAS stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik verwonder me steeds hoe eenvoudige (sorry voor het woord) kaart zo mooi kunnen zijn! Ik kan dat niet en vind deze dus ook erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi strak kaartje hou daar van wat zijn de sterren mooi geeft een leuk effect zo open en dicht
    leuke kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Ja leuk he dat effect, dat ontstond perongeluk haha

      Verwijderen
  10. Mooi zo'n strak kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke sterrenkaart heb je gemaakt Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi strak kaartje weer. Ik houd van deze kleuren voor de kerst. Die foutmelding (via mail) krijg ik ook wel eens maar het blijkt dat mijn reacties toch gewoon goed terecht komen. Misschien is het bij jou ook vals alarm?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicole! Ik krijg meteen op iemand zijn blog al een foutmelding.. en als ik dan later ga kijken staat er inderdaad geen reactie... Het gaat nu beter dus hopen dat het zo blijft gaan

      Verwijderen
  13. Sterren doen het altijd goed op een kerstkaart. Erg mooi gedaan, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo'n per ongeluk kaartje!! Hij is super geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje is het! Ik hou van CAS kaarten. Wat voor melding krijg jij dan?
    Ik reageer nu weer met mijn andere, DTblog account, omdat ik met mijn eigen steeds puzzeltjes moet oplossen omdat ze er niet van overtuigd zijn dat ik geen robot ben.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. This is a lovely CAS card!! So happy you joined us at CTD!!

      Verwijderen
    2. Dank je wel GerJanneke! Ik krijg foutmeldingen dat de site niet werkt.. Ja die puzzels ben ik ook steeds aan het oplossen, maar dan werkt het bij mij wel!

      Verwijderen
  16. Hele leuke kaart. Leuke kleuren voor de kerst. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig met die sterren en een lieve tekst!
    Zie dat ik een paar mooie kaartjes heb gemist.
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten