Kerstkaartjes donderdag!

 

Goedemorgen! Het is alweer kerstkaartjes donderdag, voor het blog 52 weeks to Christmas. Vandaag een kaartje op de blog waarbij ik de Making Christmas Bright bundle heb gebruikt. Deze heb ik tweedehands kunnen scoren, erg blij met deze bundle. Het Design papier komt uit de Heartwarming hugs serie. De tekst die ik heb gestempeld komt uit de Snowman Season stempelset. Ik heb een strookje gesneden uit het DP & de overige cirkels heb ik in verschillende maten uitgestanst. De lampjes 'Merry' en 'Bright' heb ik direct op de cirkel gestempeld en het lampje 'and' heb ik uitgestanst en opgehoogd. De lampjes wilde ik wel ophangen, maar wat een gepriegel! Ik heb zilverdraad van SU gebruikt hiervoor, maar bijna onmogelijk om op te plakken. Je raadt het al, lijm overal aan mijn vingers en ook het draad natuurlijk ;). Na geduld is het toch gelukt om het draad met lijm op het papier te krijgen.. Achter de kleinste cirkel heb ik nog de cirkel met sterretjes uit de stempelset gestempeld.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn Pear Pizzazz, Mossy Meadow, Real Red & Smoky Slate. Vandaag nog een dagje werken & dan is het alweer weekend. Wat gaan de dagen hard zeg. Ik wens jullie een fijne dag & kom vandaag nog gezellig bij jullie langs!

Reacties

  1. dit was wat je vertelde afgelopen dinsdag...wat gaaf gedaan met die lampjes hangend aan het draad (lekker pruts werkje).
    Schattig zijn deze leuke lampjes...
    Hele leuke kaart!!
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annenmarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat springen die lampjes er mooi uit Elise...een prachtig kerstkaartje.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elise,
    mooi kaartje weer. En wat kun je blij worden va spullen die je tweedehands voor een mooie prijs kan kopen he?
    Werk je 4 dagen? Dus zo een lang weekend. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja heerlijk om het op die manier te kunnen scoren! De ene week werk ik 4 dagen en de andere week 5 dagen. Dank je wel!

      Verwijderen
  4. Leuk gedaan, die lampjes met tekst zijn gaaf zeg! Fijn, zeker als je net begint, dat je op Marktplaats leuke koopjes kunt scoren. Ook voor mij begint het weekend bijna, vanmiddag zelfs al vrij en morgen ook. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk Danielle! Geniet ervan, dank je wel voor je lieve reactie

      Verwijderen
  5. wat een supergaaf kaartje dat idee ga ik onthouden zo met de cirkels is erg leuk voor de kleine lf stempeltjes wat zijn de lampjes leuk zeg en leuke kleurtje papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie CAS kaart met de cirkels en lampjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi , vooral ook die lampjes zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, leuk met al die cirkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi weer je kerstkaartje Elise , leuk die cirkeltjes en die kerstlampjes erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje en wat leuk gedaan die hangende lampjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beeldig! Een super aankoop die sierlijke lampjes aan een "geduld-pruts-touwtje" hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kerstkaart.
    Leuk gedaan met de hangende lampjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een mooie kaart, die lampjes zijn prachtig ! Ja, de tijd vliegt hé, geniet van je weekend! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Maar je "gepruts " heeft wel tot een mooie kerstkaart geresulteerd Elise. Gezellig die leuke lampjes.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart met leuk papier. Gisteren had ik een cirkel gestempeld, maar kon daar verder helemaal niks mee bedenken. Door jouw kaart krijg ik weer inspiratie - dankjewel!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart weer Elise....je hebt een mooie stijl!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie CAS kaart Elise ! Mooi opgebouwd met de cirkels ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart en de kaart van hieronder met de boompje is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi kaartje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi, lekker prutsen! Met een mooi resultaat. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf kaartje maakte je Elise...super vrolijk papier is dit...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. tof kaartje Elise, prutswerk om te maken zo te lezen, maar het resultaat mag er zijn!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart weer Elise. Toevallig heb ik vanmiddag ook met deze set zitten werken, ook pas tweedehands gekocht. Bij mij lukte het niet zoals ik wilde, geloof dat ik mijn dag niet had... Maar bij jou is het heel mooi gelukt!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat toevallig! Rot is dat he.. soms zitten er wel eens van die dagen tussen.. dank je wel Jantine!

      Verwijderen
  27. Mooie combinatie van stans- en stempelwerk. Leuk die opgehangen lampjes, uiteindelijk goed gelukt, ik zie geen lijmresten ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt met de lampjes Elise. De set heb ik ook, wordt weer eens tijd daar een paar kaartjes mee te maken, want als ik dit zie, krijg ik weer inspiratie. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten