Kerstkaartjes donderdag #48


Yes! Het is weer kerstkaartjes donderdag voor de 52weekstochristmas blog. & wat een challenge had ik uitgekozen als je het mij vraagt.. het was even stoeien hoor met het kleurenpalet (navy, purple & green). Maar tegelijkertijd ook weer een nieuwe uitdaging! Ik heb de kleuren; Garden Green, Night of Navy & Highland Heather gebruikt. 
In deze kleuren heb ik de kerstbomen van de in the pines set gestempeld en daarna uitgestanst. Het voorste boompje opgehoogd & de twee achterste direct op het whisper white cardstock geplakt. 
Links bovenin nog Merry Christmas gestempeld uit de Snowman Season stempelset.
Ik wens jullie een hele fijne dag! Het is voor mij bijna weer weekend, en nu echt hoor.. Vorige keer hadden ze gevraagd of ik extra kon komen werken maar nu is het tijd om een kerstboom uit te zoeken! ;)


Reacties

  1. Less is more hij is prachtig je kaartje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie met alleen bomen op je kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap gedaan met die kleuren, heel leuk zijn die pine's ook in andere kleuren dan alleen groen.
    Bijna weekend nog eveneen dagje werken.
    Op naar de kerstboom!! gezellig

    Gezellig dat je er bij bent deze week met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Je hebt zo je eigen stijl, hartstikke leuk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk die kleurrijke kerstbomen.
    Ik vind je kaartjes altijd zooooo mooi!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, heel leuk gedaan met de kerstbomen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje, ik hou van CAS leuk dat verhoogde boompje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig door z'n eenvoud!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje met die gestempelde kerstboompjes Elise...zo zie je maar weer hoe mooi simpel kan zijn...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met die mooie kleuren! Succes met de kerstboom! Ik vind het nog wat vroeg, ik wacht tot de Sint weer weg is.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel rustig maar heel mooi deze CAS-kerstkaart Elise.
    Leuk je weer te zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Elise. Leuk om wat minder voor de hand liggende kleuren te gebruiken voor je bomen. Welke kleur heeft de kerstboom die je dit weekend gaat uitzoeken?
    Lekker dat het weekend in zicht is.
    Fijn dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit kerstkaartje weer mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kerstkaartje Elise.
    Ik kan me voorstellen dat de kleuren even een dingetje waren....maar je hebt het leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Elise.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie CAS kaart Elise! De kleuren combineren heel goed met elkaar.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Zo knap hoe je met zoveel eenvoud zo'n mooie kaart kunt maken. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het denkwerk kost voor zijn CAS kaart met tijd van het maken, toch😉.
    Je ziet niet dat je er wat moeite mee hebt gehad, het is een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie CAS kerstkaart. Ook je verjaardagskaartje is heel mooi en lief.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten