Kerst-Mix #41


Goedemorgen bloggers! Vandaag weer een kerstkaartje op mijn blog. Ik houd ervan! Het kaartje maakte ik voor de Kerst-mix blog. De dames hadden voor deze challenge een sketch gemaakt welke ik heb gebruikt voor deze kaart. 

Het kaartje heb ik gemaakt met twee soorten design papier. De achtergrond is van het Heartwarming hugs design papier. Daarop heb ik cardstock Whisper White gebruikt & daar twee banners op toegevoegd. De twee banners heb ik gemaakt uit het design papier van Trimming the town. De lieve sneeuwpop weer uit de verpakking gehaald (snowman season) & gestempeld op een rondje met een stiksteekje. Onderin de kaart heb ik nog Merry Christmas gestempeld. 

& we hebben weer een top 3 plaats binnen bij Try stampin on tuesday! Met dit kaartje. 



Reacties

  1. Leuk gecombineerd het rode dp, de sneeuwpop blijft schattig.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje dat je weer laat zien, en van harte met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart in een mooie kleurencombinatie Elise.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend lief kerstkaartje laat je vandaag weer zien! Je hebt de laatste dagen weer super leuke kaartjes geplaatst.. we lopen we gewoon achter :O Je bent lekker actief!!! En weer een top 3 plaatsje, wat ontzettend leuk!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, je bent echt goed op dreef.
    Gefeliciteerd met je top 3-notering, altijd leuk
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuke rode dp papiertjes heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi met het vrolijk sneeuwpopje.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart in dat rood/wit. De sneeuwpop komt er mooi op uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijft mooi hoor, Rood/Wit.
    Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart met de sneeuw pop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, je sneeuwpop geniet van de sneeuw!
    Gefeliciteerd met je top plekje!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk kaartje weer Elise en een gave dsp combi :-)
    Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt ;o)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten