Kaartje voor de jarige Lisanne

 

Van harte gefeliciteerd Lisanne! Wat is er leuker dan allemaal kaartjes uitpakken op je verjaardag. 

Dit kaartje maakte ik met de Handletter dies van Stampin' Up!. De letters heb ik uit Whisper White cardstock gestanst. Voor de achtergrond heb ik verschillende kleuren cardstock gebruikt namelijk: Mango Melody Pumpkin Pie, Melon Mambo, & Rich razzleberry. Deze kleuren heb ik in reepjes uitgesneden en daarna op de achtergrond gelijmd. 'Birthday' heb ik gestempeld uit het leuke alfabet van 'Make a Difference'. Het witte cardstock met Happy Birthday erop heb ik op het gekleurde cardstock gelijmd. & als laatste nog wat verschillende maten strassteentjes erop gelijmd. Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Reacties

  1. Een mooie kaart voor Lisanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig feestelijk kaartje maakte je voor Lisanne Elise.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt voor Lisanne.
    Daar moet ze toch wel happy van worden.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal Lisanne blij zijn met zo'n mooie kaart!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk in die verspringende kleuren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo'n mooie kaart voor Lisanne!
    Mooi met die kleurtjes achter de uitgestanste letters.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél vrolijk.
    Ik word helemaal bij van deze kaart, ik denk Lisanne ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, tof de "happy" in de verschillende kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gezellig kaartje voor de jarige Lisanne leuk de verschillende kleuren van de happy
    ben benieuwd of ze veel kaartjes krijgt bij mij staat ook het kaartje voor haar verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Ja ik ben ook heel benieuwd. Is wel leuk lekker veel verjaardagspost

      Verwijderen
  10. Leuk, dacht eerst dat je had gehandletterd, toen ik de foto in mijn overzicht voorbij zag komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje heb je voor Lisanne gemaakt Elise....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moest even goed kijken, dacht eerst dat je de letters juist had uitgestanst uit met stroken beplakt papier. Maar dit is een heel leuk idee!! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Danielle! Haha nee ik heb de letters uit het papier gestanst en erachter stroken papier geplakt.

      Verwijderen
  13. Prachtige kaart voor de jarige Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart is het geworden met die letters in verschillende kleuren. Ik moest ok even goed kijken, net als Danielle. In eerste instantie lijkt het of de letters op de kaart liggen, maar ze zijn juist uitgestanst! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Elise wat een vrolijke en mooie kaart heb je gemaakt! Dankjewel ervoor! Hij hangt hier nu gezellig in de kamer te pronken :) Je hebt me op een idee gebracht, ik heb nog grote letter mallen hier liggen en ga eens proberen of ik ook zoiets kan maken ;) Leuk een keer wat anders! Je ziet het resultaat wel een keer op de blog en zal dan naar jou linken Nogmaals dankjewel voor deze kaart!

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Lisanne! Dank je wel & wat leuk om te horen dat alle kaartjes bij je staan te pronken, heerlijk zo veel verjaardagspost. Ik ben benieuwd naar jou creatie!

      Verwijderen

Een reactie posten