Just add ink challenge!


Goedemorgen! Van het weekend met ik ook met de challenge van Just add ink aan de slag gegaan. Daar was onderstaande inspiratie afbeelding de challenge.

Ik heb de kleuren bermuda bay, lovely lipstick & pumpkin Pie gebruikt. & ben weer aan de slag gegaan met de verschillende stroken. 
De kerstbomen komen uit de in the pines bundle en heb ik uitgedraaid in whisper white. 
Meert Christmas komt uit de snowman season stempelset. 

Blogger werkt nog steeds niet naar behoren... als ik een reactie wil sturen op jullie reactie krijg ik een foutmelding dat ik het later weer moet proberen. & ook heel vaak als ik een reactie gestuurd heb wordt de reactie helemaal niet geplaatst en geeft blogger ook niets aan... ik las in de reacties al dat meer mensen er last van hebben.. 
fijne dinsdag allemaal! 

Reacties

  1. Prachtige kleuren combo, o, jij ook al last van blogger wat erg.
    Fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie, zijn ook mooie kleuren. Jee wat een gedoe ook met blogger..zo echt niet leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart in deze kleurencombi, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje met alle kleurtjes zo! Ik heb het ook al meer gehoord wat betreft reacties en ook mensen die je ineens niet meer volgen, blogger heeft het helaas nog niet helemaal voor elkaar.. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtige kleurencombinatie Elise, een prachtige kaart.
      Ik heb ook veel ruzie met blogger hoor, ben dol op puzzelen maar niet die vervelende zoekplaatjes van blogger hoor. Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  5. wat een vrolijk en fris kerstkaart Elise,
    Jammer he dat blogger zo vervelend doet....
    hopen dat het snel weer bij het oude is...
    tot vanavond.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren heb je voor dit kerstkaartje gebruikt.
    Blogger.....praat me er niet van.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe simpel kan het zijn, en dan zo'n mooi resultaat. Prachtig kaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart in deze kleuren. Balen hé, dat blogger nog steeds niet goed werkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de frisse kleurtjes ik heb gelukkig nog geen last met blogger hoop dat het zo blijft hoor het van zoveel bloggers
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig deze kleuren. De witte boompjes steken er mooi tegen af.
    Bij mij vallen de problemen met blogger tot nu toe mee. Blogger gooit de leeslijst nog wel eens door elkaar maar daar kan ik mee leven en van de week kreeg ik mailtjes dat iemand had gereageerd maar die reactie is nergens te bekennen. Jammer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Henriët! Ja hopen dat het snel weer normaal werkt allemaal.. zonde is dat, dat ook de reacties dan weg zijn

      Verwijderen
  11. Prachtig Elise,

    Mooie boompjes ook. Blogger is idd niet beter op geworden.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje in mooie kleuren
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kerstkaartje met deze kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love this colourful and simple design! Lovely use of the inspiration. Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A lovely simple Christmas card with great use of the inspiration colours. Thanks for joining in with our challenge this week at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gewaagd, die kleuren, maar echt weer ontzettend mooi.
    Dat van die reactie herken ik, ik heb ik wel eens het idee dat mijn reactie niet geplaatst is, maar ga dan twijfelen of ik het zelf wel goed heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jij bent echt een meester in prachtige 'eenvoudige' kaartjes. Hou ik enorm van, maar vind ik supermoeilijk om te maken!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten