Just add ink #532

Goedemorgen allemaal! Vandaag weer een verjaardagskaartje op mijn blog. Ik heb het kaartje gemaakt aan de hand van de onderstaande sketch. Deze sketch is een challenge bij Just add ink  

De basis van het kaartje is whisper white cardstock. Daar heb ik een klein vierkantje van Cajun Craze cardstock op geplakt en daarboven op weer whisper white cardstock. 

Ik heb een cirkel gestempeld in de kleur Mint Macaron, deze cirkel met schattige kleine sterretjes komt uit de Making Christmas Bright bundle. De set waar ook die te leuke lampjes uitkomen, daar komt zaterdag nog een kaartje mee online! Ik heb weer m’n favo bloemetje gebruikt, deze keer in de kleur Cajun Craze. Nog twee blaadjes uit de Natuurlijk voor altijd bundle gestempeld in de kleur Crumb Cake. De tekst heb ik gestempeld op een label met stiksteekje ook in de kleur Mint Macaron. Deze happy birthday komt al uit een oudere set namelijk Desinger Tee. 

Ik wens jullie een hele fijne dag!



Reacties

  1. Heel leuk Elise, en wat zijn het mooie kleuren. fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi🥰.
    Juist het weglaten is hier de kracht van de kaart.
    Eenvoudig, maar helemaal kompleet, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zouden heel mooi passen in een winkel, ze zijn zo netjes en zo een eigen stijl, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your CAS card, Elise. The little cluster looks lovely. Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Elise.
    Mooie kleuren.
    Top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig sfeervol CASkaartje Elise.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer een mooi kaartje met mooie kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en heel fijntjes gemaakt.
    Dit ziet er echt knap uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi door zijn eenvoud en kleuren. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart weer Elise! Leuke sketch heb je gebruikt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely soft colours and CAS style. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje laat je weer zien vandaag, mooi gemaakt!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje weer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij is mijn reactie niet geplaatst, dus nu maar weer van mijn DT account...om moedeloos van te worden.
    Maar je kaart is wel een heel gave!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi in zijn eenvoud!
    Nog gefeliciteerd met je top plekjes!
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is a beautiful card Elise! The little pops of colour against the fresh white give your card a stunning clean look! The star circle with the little cluster of emebllishments finishes off your soft and lovely card beautifully. Thanks for joining in and playing along this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten