Hoera 50!


Goedemorgen allemaal! Vandaag een kaartje op mijn blog die ik een tijdje geleden maakte voor onze buurman. Hij werd 50 en dat verdient natuurlijk een kaartje! Ik maakte dit kaartje aan de hand van de sketch van 4 season challenge zoals jullie hieronder kunnen zien.

De basis van het kaartje is Whisper white. Daar heb ik het Design papier van Stampin' Up! Trimming the town op verwerkt. Ik heb een klein strookje van het cardstock gebruikt in Old Olive. 
Daarnaast heb ik een banner uitgedraaid in Whisper White en daar heb ik in Old Olive 50 opgestanst. De sterren heb ik uitgestanst uit oude DP. Aan de bovenkant heb ik nog een stukje touw verwerkt.

GerJanne wees mij er op dat ze bij Knutsel en Kadootjes vragen om sterren op je kaart. En die zitten er zeker op! Daarom wil ik dit kaartje ook graag aan die challenge mee laten doen. Doen jullie ook mee? 

& we hebben weer een favorietje binnen bij de Challenge van the color throwdown, namelijk deze kaart!

Woeeeeh! En ik zie net dat ik in de top 3 sta bij Try stampin on tuesday met het onderstaande kaartje. 




Ik wens jullie een hele fijne dag!


Reacties

  1. Gaaf kaartje voor de 50 tig jarige, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor de jarige, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de sketch en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitwerking van de sketch Elise,mooi met het touwtje.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje,altijd genieten.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om de buurman dmv een kaartje te feliciteren...
    leuke uitwerking van de sketch.
    en van harte met je (dik verdiende) topnotering...
    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en je staat ook nog in de top 3 bij Try Stampin On Tuesday!!!!! je gaat goed dame....

      Verwijderen
  6. Deze is ook weer gaaf, erg mooi in groen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hélemaal leuk en proficiat met je gave toppers toppertjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje. En leuk die winnende kaarten!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje voor de jarige buurman, mooie kleurtjes heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertjes altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart! Mooie uitwerking van de sketch.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart voor de buurman!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je kaartje met deze sketch gemaakt Elise...en gefeliciteerd met je toppertjes, ja dat zijn de kersen op de taart hè...leuk dat ze zo gewaardeerd worden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje voor een 50 jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt voor de buurman
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart voor de buurman Elise, lekker stoer met dat touw. Ik vind het een leuke sketch voor mannenkaarten. Gefeliciteerd met je toppertjes, jij gaat lekker, leuk hè ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is gaaf. Je kunt meedoen bij Knutsels en Kadootjes! Sterren op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gied dat jij zelfs met Deze sketch en CAS kaart weet te maken!!
    Heel erg mooi vind ik het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, lekker stoer met het touw aan de bovenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart! Ik zie dat je naar GerJanne hebt geluisterd ;-)
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuke uitvoering van de sketch, mooie, stoere kaart!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenges.
    grtz Colien [4 SCB en Knutsels en Kadootjes]

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kaart heb je gemaakt met onze sketch. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB) en K&K

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten