Het feestvarken is jarig!

Goedemorgen! Ik hoop dat jullie een fijn weekend gehad hebben. Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer?! 

Zaterdagochtend vroeg zat ik al aan de knutseltafel, ik had een aantal verjaardagskaartjes nodig, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Dit kaartje is er 1 van, de overige kaartjes zien jullie deze week op mijn blog. 

Dit kaartje heb ik gemaakt aan de Challenge van the Color Throwdown #CTD618. De kleuren die gebruikt moesten worden kunnen jullie hieronder zien. Ik heb de kleuren van Stampin' Up! gebruikt namelijk: Pear Pizzazz, Soft Suede, Pumpkin Pie & Real Red. De basis van de kaart is cardstock Whisper White. Ik heb een klein randje Design papier gebruikt uit de Heartwarming hugs serie. De blaadjes heb ik gestempeld en gestanst uit de Natuurlijk voor altijd bundle. De tekst 'feestvarken' heb ik gestempeld in Soft Suede en komt uit de stempelset 'Woordenschat' (deze is niet meer te koop). Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!




Reacties

  1. Wat een grappige tekst Elise. Je hebt er een Superleuk kaartje van gemaakt in mooie kleurtjes ook. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en ik de tekst ook superleuk zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke vrolijke verjaardag kaart!!
      En ook weer dat "kerst"papier...heel leuk.
      liefs Annemarie en Merit

      Verwijderen
    2. Dank je wel dames! Yes weer het kerstpapier haha

      Verwijderen
  3. Enige tekst op je leuke kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Elise, jij hebt ook al een heel eigen stijl!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart! Zo leuk met die tekst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en zo leuk met de tekst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje en die tekst is geweldig!
    En wij hebben ook erg genoten van het heerlijke weer en lekker gewandeld!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk Caroline, fijn met dat weer lekker naar buiten. Dank je wel!

      Verwijderen
  8. Helemaal leuk !!!
    Ook de tekst heel gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh, wat een mooie kaart, echt een feestje om naar te kijken!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje. En inderdaad ik begin je stijl te herkennen. Leuk is dat he? En de tekststempel is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart en wat is die tekststempel leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je vrejaardagskaartje mooi geworden, hier gaat vast iemand heel blij mee worden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie verjaardagskaart. De tekst stempel maakt de kaart extra feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel voor compliment op mijn kaart.
    Maar jij maakt ook super leuke kaarten.
    Ze zijn allemaal prachtig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De tekst is zo leuk!!
    Wat maak jij een mooie kaartjes, je hebt echt een eigen stijl, ik herken het vaak meteen.
    Ik had er een paar gemist, maar ben weer helemaal bij nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooooh wat een mooi kaartje wat een schattige takjes heb je gebruikt, je zal maar jarig zijn en deze kaart ontvangen dan kan je dag niet meer stuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief Ellen, dank je wel! Jarig zijn is ook een feestje toch!

      Verwijderen

Een reactie posten